پشت پرده جنجال رضا کیانیان مهدی یزدانی خرم ؛ حواشی در یک نشست ادبی [+فیلم]

نشست ادبی که با حضور مهدی یزدانی خرم روزنامه نگار و رضا کیانیان بازیگر بسیار خبرساز شد. با پشت پرده جنجال رضا کیانیان مهدی یزدانی خرم همراه فیگار باشید.

به تازگی نشستی در خصوص ریشه شناسی سلبریتی‌ها با حضور رضا کیانیان، مهدی یزدانی خرم و یک جامعه شناس به نام مهدی خویی برگزار شد. که این جلسه ادبی منجر به دعوا و خشم رضاکیانیان و مهدی یزدانی خرم شد. که در نهایت آنها این جلسه را به خاطر صحبت‌های مهدی خویی ترک کردم. در ادامه می‌توانید فیلم  ناراحتی رضا کیانیان و مهدی یزدانی خرم در نشست ادبی را ببینید.

پشت پرده جنجال رضا کیانیان مهدی یزدانی خرم

عصبانیت رضا کیانیان و مهدی یزدانی‌خرم 

حواشی نشست ادبی آنچنان بالا گرفت که منجر به توییت زدن مهدی خویی و رضا کیانیان شد.

رضا کیانیان مهدی یزدانی خرم

موسسه فرهنگی رسانه‌ای پانوراما میزبانی نشست شهرت در سینما با حضور رضا کیانیان و مهدی یزدانی خرم و مهدی خویی جامعه‌شناس و استاد جامعه‌شانسی دانشگاه علامه طباطبایی بود. که بعد از صحبت‌های خویی این نشست با حواشی زیادی رو‌به رو شد. در خصوص اتفاقات این نشست ادبی میزبان این برنامه فرهنگی گفت:

ما میزبان یک نشست در باب صنعت شهرت در سینمای ایران بودیم. میهمانان یک بازیگر محبوب، یک نویسنده سلبریتی و یک جامعه‌شناس بودند. دقایقی از گفتار جامعه‌شناس بر دو نفر دیگر گران آمد و کار بالا گرفت و به جدل کشیده شد.از توهین و پرده‌دری تا فریاد و اعمال لمس فیزیکی مبتنی بر خشونت در یک نشست فرهنگی اتفاق افتاد. پیغام‌هایی دادند و خواستار منتشر نشدن فیلم نشست شدند و آن را غیراخلاقی دانستند و خط و نشان‌های حقوقی و قضایی کشیدند.

فیلم عصبانیت شدید رضا کیانیان و مهدی یزدانی خرم

توییت رضا کیانیان بعد از نشست ادیی با موضوع شهرت در سینما

رضا کیانیان در واکنش به اتفاقات خبرسازی که در این نشست ادبی رخ داده، توییت زده است:

رضا کیانیان مهدی یزدانی خرم

مهدی خویی هم در توئیتی نوشته است:

نشستی راجع به مفهوم سلبریتی با حضور من، رضا کیانیان و مهدی یزدانی خرم برگزار شد. اول من حرف زدم. دو نفر دیگر اصلا از حرف‌های من خوششان نیامد. به اینجا رسید که یزدانی به من گفت مارکسیست کثافت و با انگشت وسط و کیانیان با یقه‌گیری ازم و داد و عربده، جلسه را ترک کردند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده جنجال رضا کیانیان مهدی یزدانی خرم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “پشت پرده جنجال رضا کیانیان مهدی یزدانی خرم ؛ حواشی در یک نشست ادبی [+فیلم]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *