ببینید: فریدون آسرایی با آزیتا ارباب فرزند جمیله در آمریکا ؛ بیوگرافی ازیتا ارباب

عکس منتشر شده از فریدون آسرایی با آزیتا ارباب فرزند جمیله در آمریکا در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده است. در ادامه با فیگار همراه باشید.

ازیتا ارباب دختر جمیله ستاره سینما و رقصنده محبوب، در در صفحه ایستاگرامش عکسی را در کنار فریدون اسرایی خواننده منتشر کرده است. و در توضیح عکس نوشته است:

فریدون عزیز دوست مهربانم با انتشار البوم جدیدتون، قطعاً یک بار دیگر قلب‌ها رو به لرزه در میارید، به شما وهمه‌ی تیمتون تبریک میگم برای این اثر فوق‌العاده، به‌عنوان دوستتان، همواره پشتیبان شما هستم و منتظرم تا اثر جدیدتان را بشنوم و از آن لذت ببرم. تبریک و موفقیت‌های بیشتر برای شما و البوم جدیدتان! 🎶🎉💗❤️

فریدون آسرایی با آزیتا ارباب فرزند جمیله در آمریکا

عکس فریدون آسرایی با فرزند جمیله در آمریکا

عکس منتشره شده در صفحه شخصی دختر جمیله کنار فریدون اسرایی با واکنش‌های زیادی رو به رو شده است.

فریدون آسرایی با آزیتا ارباب فرزند جمیله در آمریکا

عکس دختر جمیله ازیتا ارباب کنار فریدون اسرایی در امریکا

ازیتا ارباب دختر جمیله ستاره سینما و رقصنده محبوب، بعد از تحصیل دوره‌های تخصصی زیبایی و میکاپ در کالج‌های لس آنجلس و نیویورک به ایران باز می‌گردد. او در این رابطه می گوید:

 بعد از بازنشستگی مادرم جمیله از صحنه رقص، من تصمیم گرفتم به ایران بروم و امور ملکی خود سری بزنم و همان باعث شد در ایران بمانم

بیوگرافی ازیتا ارباب دختر جمیله

ازیتا ارباب بعد از 15 سال از ایران به لس انجلس باز می‌گردد. جالب است بدانید او زن دوم شهرام صولتی است. پدرش محمد کریم ارباب صاحب چندین کاباره قبل از انقلاب و مادرش جمیله رقصنده مشهور بود.

اما این ازدواج بیشتر از یک سال دوامی نداشت و ازیتا ارباب دلیل جدایی‌اش را دلایل مختلف مثل مسافرت و ضبط و کنسرت‌ها شهرام صولتی عنوان می‌کند.

جمیله با نام اصلی فاطمه صادقی در سال 1342 وقتی 17 ساله بود برای دومین بار با محمد کریم ارباب که 34 ساله و از تهیه‌کنندگان معروف سینما و تلویزیون بود ازدواج کرد. که حاصل این ازدواج فرزندی دختر بنام آزیتا است. اما 10 سال بعد محمد کریم ارباب بر اثر سکته فوت کرد.

بیوگرافی دختر جمیله

ازیتا ارباب در خصوص برگشتش به امریکا می‌گوید:

مدتها بود، قصد بازگشت داشتم، چون مادر و خواهرم اینجا هستند، من البته در سال دو سه بار سفر می‌کردم و بر می‌گشتم، ولی سرانجام تصمیم گرفتم به‌کلی کوچ کنم، هر چه داشتم فروختم، استودیو و کلاس‌های میکاپ خود را تعطیل کردم.

ازیتا ارباب مکاپ ارتیس ساکن لس انجلس است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عکس فریدون آسرایی با آزیتا ارباب فرزند جمیله در آمریکا که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟

دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *