بیوگرافی همسر نوه محمدرضا پهلوی ایمان ؛ با نام برد شرمن تاجر آمریکایی

به تازگی ایمان پهلوی دختر کوچک رضا پهلوی با برد شرمن ازدواج کرده است. در ادامه بیوگرافی برد شرمن همسر ایمان پهلوی را بخوانید.

چند روز پیش، تصویری از ازدواج ایمان پهلوی دختر کوچک پهلوی با برد شرمن در فضای رسانه‌ای منتشر شد که بازتاب گسترده و فراوانی را به همراه داشت. مراسم عروسی نور پهلوی دختر رضا پهلوی قبل‌تر جنجال بسیاری بپا کرده بود. برخی رسانه‌ها می‌گویند که ایمان پهلوی با دوست پسر خواهرش ازدواج کرده است. اما ماجرا چیست؟

بیوگرافی برد شرمن همسر ایمان پهلوی

داماد رضا پهلوی کیست

بیوگرافی برد شرمن همسر ایمان پهلوی
برد شرمن همسر ایمان پهلوی

ایمان پهلوی دختر کوچک رضا پلهوی متولد 21 شهریورماه سال 1372 در آمریکا می‌باشد. او از دانشگاه میشیگان آمریکا دو مدرک لیسانس هنر در گرایش‌های ارتباطات، روانشانسی دریافت کرده و مدیر ارشد و همکار بازاریابی شبکه در شرکت امریکن اکسپرس است.

برد شرمن تاجر و سرمایه دار امریکایی فعال در شبکه فناوری و تکنولوژی است… او در سال 1367 شمسی در نیویورک متولد شد و رشته تحصیلی‌اش مدیریت بازرگانی می‌باشد او همچنین مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی را از دانشگاه آریزونا آمریکا اخذ کرده و در حال حاضر رئیس شرکت لوچی است که در زمینه اطلاعات و تکنولوژی فعالیت دارد.

برد شرمن داماد پهلوی کیست؟ از آشنایی تا ازدواج ایمان پهلوی و برد شرمن

بیوگرافی برد شرمن همسر ایمان پهلوی
داماد رضا پهلوی کیست

ایمان پهلوی و برد شرمن با هم همکلاس بوده اند که به آشنایی آنها منجر شده و در نهایت ازدواج کردند. برد شرمن درباره پدربزرگ ایمان پهلوی وقتی جستجو کرده است، بسیار متعجب شده و از سرنوشت او حسابی شگفت زده شده است.

فیلم لو رفته از بوسه ایمان پهلوی و برد شرمن + داماد رضا پهلوی کیست؟

برد شرمن همسر ایمان پهلوی یکی از تاجران سرشناس و ثروتمند در آمریکا می باشد که در مرداد 1402 با ایمان پهلوی دختر رضا پهلوی ازدواج کرده است! برد شرمن در حال حاضر در لس آنجلس و نیویورک دارای شرکت بزرگ لوچی است، شرکتی که در زمینه اطلاعات و تکنولوژی مشغول به کار است.

ازدواج برد شرمن و ایمان پهلوی جنجال زیادی به راه انداخته است و بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی کنجکاو شده‌اند که برد شرمن کیست و چگونه با ایمان پهلوی آشنا شده و ازدواج کرده است!

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *