افشای پشت پرده طلاق نیلوفر بهبودی و بقیه شاخ های مجازی

ویدیوی افشای پشت پرده طلاق نیلوفر بهبودی و بقیه شاخ های مجازی را در ادامه به همراه بیوگرافی او تماشا کنید و بخوانید. ماجرا از چه قرار است؟

افشای پشت پرده طلاق نیلوفر بهبودی

ماجرای طلاق نیلوفر بهبودی و بقیه شاخ های مجازی را از دید امین فردین خبرنگار ایرانی در لینک ذیل تماشا کنید (فیلترشکن را روشن کنید)

ماجرای طلاق نیلوفر بهبودی و بقیه شاخ های مجازی

خانم نیلوفر بهبودی بعد از شروع ارتباط عاشقانه با شخصی بنام «سینا» باهم برای ازدواج به توافق رسیدند و بصورت رسمی 13 آبان 1399 عقد کردند. فرزند اول نیلوفر و سینا 25 خرداد 1400 پسری به نام «میکائیل» بدنیا آمد و خانم بهبودی هم اعلام کرد ، حداقل سه بچه می خواهد تا دور و بروش در پیری شلوغ باشد.

بیوگرافی نیلوفر بهبودی و همسرش

بیوگرافی نیلوفر بهبودی و همسرش
بیوگرافی نیلوفر بهبودی و همسرش

نیلوفر بهبودی متولد 31 خرداد 1374 در بندرعباس ، مدل و چهره شاخص مجازی است. فارغ التحصیل رشته معماری می باشد که با 178 سانتی متر قد فعالیت خود را با انتشار عکس های شخصی شروع کرد سپس وارد عرصه مدلینگ شد.

ابتدا با انتشار عکس های خود در فیسبوک توجهات رو به خود جلب و سپس بعنوان مدل لباس با مزون های کوچک روسری و مانتو شروع به همکاری کرد. خانم بهبودی نهایتا بخاطر فعالیت خارج از عروف خود در 18 بهمن 139 وقتی 24 ساله بود به همراه 7 چهره شاخص مدلینگ توسط پلیس امنیت بازداشت شد. «ملیکا زمانی» ، «دنیا مقدم» ، «شبنم مولوی» ، «الناز گلرخ» ، «حمید فدایی» و «الهام عرب» از جمله چهره های دستگیر شده دیگر بودند.

این مدلینگ خانم در نهایت بعد از تعهد به عدم انجام فعالیت و با جریمه نقدی آزاد و برای ادامه فعالیت مدلینگ خود راهی کشور ترکیه شد. او در کنار فعالیت های مدلینگ ، مدتی با ساخت دابسمش ، فالوورهای زیادی جذب کرد و سپس به ایران بازگشت.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *