افشاگری از درآمد میلیاردی بوراک اوزچیویت از تبلیغات در صفحه اینستاگرامش

بوراک اوزچیویت بازیگر معروف ترک که تحت عنوان درآمد بوراک اوزچیویت برای تبلیغ در اینستاگرام برسر زبان ایرانی‌ها افتاد، بسیار خبرساز شد.

بوراک اوزچیویت با نام ترکی Burak Özçivit، بازیگر و مدل مرد ترک، متولد ۲۴ دسامبر ۱۹۸۴ متولد شده است. او اغلب برندهایی را که با آنها همکاری می‌کند را در رسانه‌های اجتماعی یعنی در اینستاگرامش تبلیغ می‌کند. تعداد فالوور بوراک اوزچیویت در اینستاگرام نزدیک به 24 میلیون می‌رسد. با جزئیات درآمد بوراک اوزچیویت برای تبلیغ  همراه فیگار بمانید.

درآمد بوراک اوزچیویت برای تبلیغ در اینستاگرام

اینستاگرام بوراک اوزچیویت

بوراک در سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ با نقش ‌آفرینی در سریال حریم سلطان به عنوان شخصیت مالکوچ اوغلو یا همان بالی‌خان به شهرت خود افزود.

درآمد بوراک اوزچیویت برای تبلیغ در اینستاگرام
هزینه تبلیغ در پیج اینستاگرام بوراک اوزچیویت

هزینه تبلیغ در پیج اینستاگرام بوراک اوزچیویت

بوراک اوزچیویت که تعداد فالوورهایش از 20 میلیون گذشته است برای تبلیغ در پیج اینستاگرامش 2.7 میلیون لیر چیزی بالغ بر 4 میلیارد و 800 میلیون تومان، دریافت می‌کند!

ماندگارترین فیلم‌ها و سریال‌های بوراک اوزچیویت (Burak Özçivit)

بوراک اوزچیویت از ماشین جدیدش رونمایی کرد [+عکس]

بوراک اوزچیویت و فحریه اوجن بازیگر و مدل زیبای ترک، در 29 ژوئن 2017 ازدواج کردند. حاصل این ازدواج نیز پسری زیبا به نام کاران است.

همچنین ماشین او در ماه های گذشته خبرساز شده بود. بوراک اوزچیویت ماشین خودش را عوض کرده و او که مدل ماشین پیشینش 2000 مودنا بوده را فروخته و یک خودروی مدل 2008 خریداری کرده است. همچنین او برای این خودرو 2 میلیون و 200 هزار لیر ترکیه پرداخت کرده است.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص درآمد بوراک اوزچیویت برای تبلیغ در اینستاگرام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *