طلاق ناتالی پورتمن از همسرش بخاطر خیانت

جدیدا خبری با عنوان طلاق ناتالی پورتمن از همسرش بخاطر خیانت منتشر شده است که بازتاب وسیعی در فضای مجازی داشته که توجه کابران را جلب کرده.

بازیگر قوی سیاه از همسرش جدا شده است. ناتالی پورتمن از همسر تهیه‌کننده‌اش بنجامین میلپیه پس از 11 سال جدا شد. منابع نزدیک به پورتمن تأیید کرده‌اند که این بازیگر خیانت همسرش را نبخشیده و از او جدا شده است.

طلاق ناتالی پورتمن از همسرش بخاطر خیانت

خیانت همسر ناتالی پورتمن

چند ماه قبل خبرگزاری شد که این زوج بعد از خیانت تلاش کرده‌اند رابطه خود را ادامه دهند ولی یو‌اس ویکلی تأیید می‌کند که آن‌ها از یکدیگر جدا خواهند شد. کی از منابع نشریه می‌گوید:بعد از آنکه خبر رابطه مخفیانه بیرون آمد، تلاش کردند زندگی مشترکشان را ادامه دهند اما در حال حاضر جدا شده‌اند.

پورتمن 42 ساله هفته پیش در سیدنی استرالیا به تنهایی و بدون حلقه ازدواج دیده شده بود. در ماه ژوئن گزارش شد که میلپیه با کامیل اتین فعال محیط زیست 25 ساله رابطه مخفیانه‌ای داشته است.

بیشتر بخوانید:

عکس : خیانت به ناتالی پورتمن با این دختر

بهترین فیلم های ترسناکی که در شهر نیویورک رخ میدهند

طلاق ناتالی پورتمن از همسرش بخاطر خیانت
طلاق ناتالی پورتمن از همسرش بخاطر خیانت

طلاق گرفتن ناتالی پورتمن

در آن زمان منابعی مدغی شدند که پورتمن از این اتفاق احساس حقارت می‌کند اما سعی خواهد کرد که اعتمادش به میلپیه را بازسازی کند: ناتالی فکر می‌کند که رابطه مخفیانه بنجامین کوتاه و احمقانه بوده و هیچ ارزشی برای این مرد ندارد.

پس از گذشت دو ماه بعد، به نظر می‌رسد که پورتمن به نتیجه دیگری رسیده و احساس متفاوتی پیدا کرده است. پورتمن و میلپیه دو فرزند 12 و 6 ساله دارند.

میلپیه که به تازگی نخستین فیلم بلندش در مقام کارگردان با موضوع کارمن (Carmen) را کارگردانی کرده یک رقصنده و طراح رقص است و در زمان فیلمبرداری قوی سیاه با پورتمن آشنا شده بود. آن‌ها در سال 2012 ازدواج کردند و تا سال 2013 در پاریس ساکن بودند. این دو در سال 2018 با فیلم واکس لاکس همکاری دیگری داشتند.

طلاق ناتالی پورتمن از همسرش بخاطر خیانت
طلاق گرفتن ناتالی پورتمن

او بازیگر و فیلم‌ساز آمریکایی زادهٔ اسرائیل است. او از سال‌های نوجوانی فعالیت گسترده‌ای در سینما داشته و به‌سبب بازی در فیلم‌های مستقل و بلاکباسترها، افتخارات مختلفی از جمله یک جایزهٔ اسکار، یک جایزهٔ فیلم بفتا و دو جایزهٔ گلدن گلوب دریافت کرده‌است.

ناتالی پورتمن در 9 ژوئن 1981 در اورشلیم متولد شد. والدین او یهودی هستند. والدینش برای او نام سنتی عبری، نِتالی گذاشتند. او تنها فرزند شِلی (زادهٔ استیونز) یک زن خانه‌دار آمریکایی که هم‌اکنون به عنوان نماینده پورتمن کار می‌کند و آونِر هرشلاگ، یک متخصص باروری و زنان است.

خیانت همسر ناتالی پورتمن

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص طلاق ناتالی پورتمن از همسرش بخاطر خیانت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *