عکس : خیانت به ناتالی پورتمن با این دختر

به تازگی عکسی از خیانت به ناتالی پورتمن با این دختر در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که گویا عامل خیانت همسرش به او می باشد.

اخیرا تصویری از عامل خیانت به ناتالی پورتمن در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. گویا خبر باعث و بانی خیانت همسر ناتالی پورتمن سر صدای بسیاری را در رسانه ها ایجاد کرده است.

خیانت به ناتالی پورتمن با این دختر

خیانت همسر ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن بازیگر مشهور هالیوود پس از افشای خبر خیانت همسرش در تلاش است تا ازدواجشان را نجات دهد. ناتالی پورتمن در سال 2009 با بنجامین میلپید آشنا شد.

این زوج در آن زمان برای فیلمبرداری فیلم مشهور «قوی سیاه» همبازی بودند. آن‌ها در سال 2012 با یکدیگر ازدواج کردند. از آن زمان آن‌ها صاحب دو فرزند شده‌اند. اکنون ازدواج آن‌ها در خظر فروپاشی است.

ناتالی پورتمن در حال تلاش برای نجات ازدواج خود است. ازدواج این زوج پس از انتشار خبر خیانت بنجامین میلپید به ناتالی پورتمن با یک زن جوان‌تر متزلزل شده است. بنجامین میلپید 45 ساله یک طراح رقص مشهور فرانسوی است.

این زوج صاحب دو فرزند هستند. پسری 11 ساله به نام اِلف و دختری شش ساله به نام آمالیا. ناتالی و بنجامین دو فرزند خود را در پاریس و لس آنجلس بزرگ کرده‌اند.

خیانت به ناتالی پورتمن با این دختر
خیانت همسر ناتالی پورتمن

عامل خیانت به ناتالی پورتمن

در ادامه می‌توانید تصویری از باعث و بانی خیانت همسر ناتالی پورتمن را ببینید:

خیانت به ناتالی پورتمن با این دختر
عامل خیانت به ناتالی پورتمن

یک منبع به Page Six گفت که پورتمن و میلپید در تلاشند تا مشکلات را حل کنند. به گفته او «بن هر کاری می‌کند که ناتالی او را ببخشد. او خانواده‌شان را دوست دارد.» این منبع گفت پورتمن در مورد مسائل مربوط به ازدواجش به‌طرزی باورنکردنی تودار است.

پیش‌تر در جریان فیلمبرداری ۲۲روزه فیلم آینده پورتمن در نوامبر ۲۰۲۲ با عنوان می دسامبر (May December)، گفته می‌شد که مشکلات زناشویی پورتمن و همسرش «یک راز آشکار» بود.

نمایش اولیه این فیلم در جشنواره فیلم کن با تحسین منتقدان همراه شد اما میلپید همسرش را در این رویداد مهم همراهی نکرد. با این حال گزارش ها حاکی از این است که این زوج در زمان جشنواره هنوز با هم بودند و پس از آن سعی کردند که این سیگنال را به دیگران بفرستند که همه چیز خوب پیش می‌رود.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *