عکس : مهاجرت کولان دبستانی بازیگر خوش نشینها

امروز تصاویری از مهاجرت کولان دبستانی بازیگر خوش نشینها در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که خبر از خروج او باری همیشه از کشور را داده است.

به تازگی خبری مبنی بر مهاجرت کولان دبستانی به کشوری دیگر در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را برای او داشته است. گویا او میخواهد در خارج از کشور به فعالیت بازیگری خود ادامه دهد.

مهاجرت کولان دبستانی بازیگر خوش نشینها

سفر خارجه کولان دبستانی

امروز خبر مهاجرت کولان دبستانی به فرانسه در رسانه ها پخش شده که بحث داغی را در بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است. کولان دبستانی متولد دهه 60، بازیگر بود. او به فرانسه مهاجرت کرده و متاهل می‌باشد. وی به طراحی داخلی مشغول است و در اینستاگرامش طرح‌های خود را منتشر می‌کند و مشاوره آنلاین طراحی داخلی نیز می‌دهد.

کولان دبستانی برای اولین بار در سریال تلویزیونی «خوش نشین‌ها» در سال 1389 به کارگردانی سعید آقاخانی، در نقش «لادن»، نامزد دانیال(با بازی علی صادقی) حضور داشت. او در این سریال با بازیگران مطرحی مانند سیروس گرجستانی، مرجانه گلچین، حمید لولایی و مهران رجبی همبازی بود.

مهاجرت کولان دبستانی بازیگر خوش نشینها
خارج شدن کولان دبستانی از کشور

مهاجرت کولان دبستانی به کشوری دیگر

در ادامه می‌توانید خارج شدن کولان دبستانی از کشور را ببینید:

مهاجرت کولان دبستانی بازیگر خوش نشینها
مهاجرت کولان دبستانی بازیگر خوش نشینها

آفاق (مرجانه گلچین) همراه دانیال (علی صادقی) پسرش و سارا (حدیثه تهرانی) دخترش از سفر برمی‌گردند. دلهره از زمانی شروع می‌شود که اردشیر (سیروس گرجستانی) همسر آفاق که قرار بوده است به استقبال آنها بیاید نیامده است. آنها به ناچار با تاکسی به خانه می‌روند اما متوجه می‌شوند که اردشیر در آنجا هم نیست .صدری (حمید لولایی) دوستش هم از محل اردشیر اظهار بی‌اطلاعی می‌کند. آرام‌آرام مفقود شدن اردشیر برای خانواده‌اش ماجراهایی می‌‌آفریند که اتفاقات سریال خوش‌ نشین‌ ها را رقم می‌زند …

سفر خارجه کولان دبستانی

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص مهاجرت کولان دبستانی بازیگر خوش نشینها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *