بیوگرافی انیس محمدی ؛ صفر تا صد زندگی همسر حسین ماهینی

حسین ماهینی یکی از بازیکنان با استعداد ایرانی است که زندگی خود را با انیس محمدی شروع کرده است. بیوگرافی انیس محمدی را در ادامه بخوانید.

زمانی که حسین ماهینی بازیکن استقلال اهواز بود در یک مهمانی ورزشی با همسرش انیس محمدی آشنا شد و پس از 8 سال رفاقت نامزد کرد. سرانجام در دوران سربازی در ملوان با همسرش ازدواج کرد و حالا ثمره این زندگی موفق یک دختر به نام «مایسا» و یک پسر به نام سورن است.

بیوگرافی انیس محمدی

همسر حسین ماهینی کیست؟

انیس محمدی همسر حسین ماهینی متولد دهه 70 و دارای دو فرزند است که انیس محمدی در اتفاقات اخیر ایران در سال 1401 توسط نیروهای امنیتی بازداشت شد.

بیوگرافی انیس محمدی
همسر حسین ماهینی کیست

پشت پرده ماجرای همسر حسین ماهینی چیست؟ + عکس های انیس محمدی و حاملگی

اولین داستان انیس محمدی و حسین ماهینی

حسین ماهی می‌گوید:

من آن زمان در اهواز بازی می‌کردم. یک روز بچه‌های متاهل تیم یک مهمانی خانوادگی گرفتند. همسرم دوست یکی از بچه هاست، برای اولین بار با او آشنا شدم و از او خوشم آمد. سوال من این سات که آیا ازدواج بدون عشق امکان پذیر است؟ همانطور که گفتم در همان نگاه اول عاشق او شدم و در این مدت 8 سال نامزدی داشتیم و بعد از آن تصمیم گرفتیم که با سربازی ام ازدواج کنیم و باید به سربازی بروم.

داستان آشنایی از زبان انیس محمدی

انیس محمدی:

حسین آن موقع مثل الان معروف نبود و من واقعاً او را نمی‌شناختم، اما اسمش را شنیده بودم و از سادگی و مهربانی اش خوشم می آمد. وقتی بچه ها این موضوع را به من گفتند، بازی او را تماشا کردم. نه، یادم نیست در کدام تیم بود، اما اسمش را نپرسیدم. در کل به ازدواج فکر نمی کردم و تنها دلیلی که می توانستم ازدواج کنم بچه دار شدن بود. من زیاد به او به عنوان یک فوتبالیست یا چیز دیگری فکر نمی کردم، اما حسین با استانداردهای من بسیار متفاوت بود.

بیوگرافی انیس محمدی را در ادامه ببینید…

بیوگرافی انیس محمدی
آشنایی انیس محمدی و حسین ماهینی

ماجرای دستگیری انیس محمدی

انیس محمدی، همسر حسین ماهی کاپیتان سابق پرسپولیس از احضارش به دادسرا به دلیل انتشار تصاویر سخیف و مبتذل خبر داد. به نظر می‌رسد دلیل این محبوبیت، تصاویری است که در اینستاگرامش منتشر می‌کند. محمدی با انتشار این خبر در استوری اینستاگرام خود به شدت به این اطلاعیه واکنش نشان داد.

انیس محمدی به اظهارات اخیر مدیرعامل ارشاد گیلان اشاره کرد که از آن انتقاد کرده است. بر اساس این اطلاعیه، اتهام انیس محمدی توزیع و نشر مطالب مستهجن و منکر با استفاده از رایانه و سیستم‌های ارتباطی» اعلام شده است که در صورت عدم حضور به موقع احضار خواهد شد.

بیوگرافی انیس محمدی
صفر تا صد زندگی همسر حسین ماهینی

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *