پشت پرده توقیف تبلیغات شهری با کاراکتر زن سریال پیکولو + واکنش مصطفی کیایی

واکنش مصطفی کیایی به توقیف تبلیغات شهری با کاراکتر زن سریال پیکولو خبرساز شد. با جزئیات خبر جلوگیری از تبلیغات شهری کاراکتر زن سریال پیکولو همراه باشید.

مصطفی کیایی فیلمساز در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که از تبلیغات شهری کاراکتر زن سریال کودکانه پیکولو با کلاه خلبانی جلوگیری شده است. او در متن این پست خطاب به وزیر ارشاد گفته است:

«اگر کلاه به آلت جرم و فساد تبدیل شده، رسما اعلام کنید، چون شما و همکاران‌تان بزرگترین کلاهی هسستید که بر سر ما رفته‌اید»

توقیف تبلیغات شهری با کاراکتر زن سریال پیکولو

مصطفی کیایی از جلوگیری تبلیغات شهری با کاراکتر زن سریال پیکولو خبر داد

مصطفی کیایی که این روزها تهیه کنندگی سریال کودکانه پیکولو از شبکه نمایش خانگی را به عهده دارد از سخت گیری و سانسور درباره این سریال به شدت انتقاد کرده است.

واکنش مصطفی کیایی به توقیف تبلیغات شهری با کارکتر زن سریال پیکولو

توقیف تبلیغات سریال کودکانه پیکولو بخاطر کلاه خلبانی

در داستان این سریال آمده است: پیکولو جزیره‌ای جادوییست که در آن موجودات عجیب، غریب و بامزه‌ای زندگی می‌کنند. هرچند وقت یکبار مهمان تازه‌ای در پیکولو سقوط میکند و با داستان‌ها و چالش‌های مختلف روبرو می‌شود. سریال پیکولو به کارگردانی علی احمدی در سال 1402 ساخته شده است. در این سریال هومن حاجی عبدالهی و مهسا طهماسبی ایفای نقش کرده‌اند.

مصطفی کیایی از توقیف تبلیغات شهری کاراکتر زن سریال پیکولو خبر داد

کلاهی که به الت جرم و فساد محکوم شد! مصطفی کیایی خطاب به وزیر ارشاد نوشته است:

آقای وزیر ارشاد ، شما ماست‌ها ریختی تو قیمه‌ها و اصلا عین خیالت هم نیست ، وقتی حضور شما با اینهمه بیگانگی با هنر در این مسند یک شوخی بزرگ است حالا تصمیم داری چهارصد نفر شبیه خودت را در آن تکثیر کنی، شماها وقتی انقدر خودتان قدرت تشخیص ندارید و از همه نهادها می‌ترسید که اجازه یک نمایش برای کودکان را نمی‌دهید تا مبادا مشکل حجاب پیش بیاید و از قبل داوری می‌کنید. با از تبلیغات کاراکتر زن خلبان که کلاه خلبانی بخشی از لباس اوست در تبلیغات شهری جلوگیری می‌کنید، به جای برخورد درست و فرهنگی با تحولات اجتماعی صورت مسئله را پاک می‌کنید، جناب وزیر اگر کلاه در این سرزمین به آلت جرم و فساد تبدیل شده رسما اعلام کنید ، چون شما و همکاران‌تان بزرگترین کلاهی هستید که بر سر ما رفته‌اید.

جلوگیری از تبلیغات شهری سریال پیکولو

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص واکنش مصطفی کیایی به توقیف تبلیغات شهری با کاراکتر زن سریال پیکولو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *