تعریف و تمجید پیتر جکسون از فیلم Talk to Me

پس از اینکه فیلم Talk to Me از کمپانی A24 توانست بازتاب‌های فراوانی را کسب کرد، روز گذشته، تعریف و تمجید پیتر جکسون از فیلم Talk to Me نیز رخ داد.

پیتر جکسون روز گذشته در مصاحبه‌ای گفت که فیلم با من صحبت کن، بهترین، شدیدترین و ترسناک‌ترین فیلم ترسناکی است که در سالیان اخیر دیده و از آن لذت برده است.

تعریف و تمجید پیتر جکسون از فیلم Talk to Me

تعریف پیتر جکسون از Talk to Me

پیتر جکسون، با تعریف و تمجیدی که از فیلم با ن صحبت کن انجام داد، به افرادی مانند استیون اسپیلبرگ، استیون کینگ، جردن پیل، آری استر و جورج میلر در تمجیدهای فراوان از فیلم ترسناک استرالیایی پیوست.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های ترسناک 2023

ترسناک ترین فیلم های A24 در سال 2023، 2022 و تمام دوران

پیتر جکسون، در بیانیه‌ای جدید به یکی از توزیع کنندگان فیلم در سراسر Aotearoa و استرالیا، فیلم با من صحبت کن را “به بهترین شکل ممکن ترسناک و نگران کننده” توصیف کرد. او گفت :

با من صحبت کن نه تنها خوب است، بلکه فوق‌العاده ترسناک است. بهترین، شدیدترین، فیلم ترسناکی که در این سال‌ها دیدم از آن لذت برده‌ام.

تمجید پیتر جکسون از فیلم Talk to Me
تعریف پیتر جکسون از Talk to Me

تعریف کردن از فیلم Talk to Me توسط پیتر جکسون

تمجید پیتر جکسون از فیلم Talk to Me
تعریف پیتر جکسون از با من صحبت کن

Braindead، در همان هفته‌ای که فیلم اکران شد، اعلام کرد دنباله‌ای با عنوان Talk 2 Me در دست ساخت است. این فیلم پس از اولین نمایش خود در جشنواره فیلم ساندنس، جایی که A24 آن را خریداری کرد، فیلم با من صحبت کن از دنی و مایکل فیلیپو با نزدیک شدن به 30 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی دو هفته پس از اکران، به یک فیلم محبوب تبدیل شد.

این فیلم، در سایت Rotten Tomatoes امتیاز 95 را به خود اختصاص داده است، در حالی که در متاکریتیک دارای میانگین وزنی نمره نقد 76 از 100 است.

تعریف پیتر جکسون از با من صحبت کن

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تمجید پیتر جکسون از فیلم Talk to Me چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *