حضور مصطفی راغب در چایخانه حضرت رضا به عنوان خادم + عکس

عکس مصطفی راغب در چایخانه حضرت رضا به عنوان خادم در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شده و مورد توجه نگاه هواداران این هنرمند قرار گرفته است.

مصطفی راغب هنرمند با استعداد یزدی فعالیت‌های هنری‌اش را در حدود سن شش سالگی آغاز کرده است. راغب با فعالیت در زمینه‌های بازیگری، نقاشی و خوانندگی توانسته است بیش از بیست عنوان از جوایز در جشنواره های مختلف را نصیب خود کند.

او به تازگی در اداره کل زندان‌ها خبرساز شده است، حل با خبری تحت عنوان  عکس راغب در چایخانه حرم امام رضا به عنوان خادم توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

مصطفی راغب در چایخانه حضرت رضا به عنوان خادم

عکس مصطفی راغب در چایخانه امام رضا به عنوان خادم

عکسی از حضور مصطفی راغب در چایخانه حضرت رضا ع به عنوان خادم به انتشار رسیده است.

عکس مصطفی راغب در چایخانه حضرت رضا به عنوان خادم
عکس مصطفی راغب به عنوان خادم در چایخانه حرم اما رضا

عکس مصطفی راغب به عنوان خادم در چایخانه حرم اما رضا

مصطفی راغب با صحبت های جنجالی که در برنامه مهلا از خواننده های قدیمی هایده و معین زد مجدد نگاه‌ها را به سوی خودش جلب کرد و خبرساز شد! همچنین ویدیویی که از مداحی راغب در هیات یزدی ها در محرم سال 1402 منتشر شد بازتاب زیادی داشته است.

مصطفی راغب متولد 1368 در یزد است که از کودکی با خوانندگی و نقاشی و بازیگری وارد دنیای هنر شده است. راغب در جشنواره‌های مختلفی موفق به کسب بیش از بیست عنوان برتر در زمینه های مختلف شده است.

همچنین تمامی حقوق مرتبط و فعالیت‌های هنری راغب متعلق به موسسه فرهنگی هنری آوازی نو می‌باشد. راغب در ابتدا با قرائت قرآن و با توجه به تسلط بر موسیقی عرب و ایرانی موفق شد ضمن کسب رتبه‌های متعدد کشوری در زمینه‌های قرائت نظر اساتید خود را جلب نماید.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص عکس مصطفی راغب در چایخانه حضرت رضا به عنوان خادم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *