ویدیویی سمّی و خنده دار از علیرضا جهانبخش در حال ترجمه آهنگ ایرانی

ویدیویی سمی از علیرضا جهانبخش در حال ترجمه آهنگ ایرانی برای هم تیمی‌هایش را در ادامه تماشا کنید. جهانبخش یکی از گرانترین بازیکنان فوتبال ایرانی است.

ویدیویی سمی از علیرضا جهانبخش در حال ترجمه آهنگ ایرانی

علیرضا جهانبخش فوتبالست ایرانی است که تجربه برترین فوتبالیست در هلند را در کارنامه فوتبالی خود داراست. جهانبخش که یکی از گرانترین بازیکنان فوتبال ایرانی است، در حال حاضر در تیم برایتون حضور دارد.

جهانبخش بازیکن فوتبال، متولد ۲۵ مرداد ۱۳۷۲ در جیرنده (از توابع شهرستان رودبار گیلان) است. او در پست وینگر و هافبک راست بازی می کند و دارای 180 سانتی متر قد می باشد. او درحال حاضر برای تیم برایتون اند هوو آلبیون بازی می‌کند.

زمانی که علیرضا تنها دو سال داشت، به همراه خانواده اش به قزوین مهاجرت کرد و در این شهر بزرگ شد. پدر علیرضا جهانبخش در شرکت دوچرخه سازی قزوین مشغول به کار بوده و مادرش خانه دار است. علیرضا یک خواهر بزرگتر و یک برادر کوچکتر از خودش دارد.

او علاوه بر فوتبال به دوچرخه سواری، دریانوردی و جهانگردی علاقه ی زیادی دارد. سردار آزمون دوست صمیمی و نزدیک علیرضا می باشد. پورشه ماشین مورد علاقه ی اوست. قورمه سبزی و شامی، غذاهای مورد علاقه ی او محسوب می شوند.

ویدیویی سمی از علیرضا جهانبخش

وای این چه سمیه 😂
علیرضا جهانبخش داره آهنگ ایرانی رو برای هم‌تیمی‌هاش ترجمه میکنه! اون یارو چه فازی گرفته با آهنگه


بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *