کیس جدید بریتنی اسپیرز بعد از خیانت به سام اصغری و جدایی از او

جشن طلاق بریتنی اسپیرز ماه گذشته برگزار شد. تصویری از کیس جدید بریتنی اسپیرز بعد از خیانت به سام اصغری و جدایی از او منتشر شده است.

کیس جدید بریتنی اسپیرز

تصویر منتشر شده از معشوق جدید بریتنی را در ادامه تماشا کنید:

کیس جدید بریتنی اسپیرز
کیس جدید بریتنی اسپیرز

برخی از کاربران درباره معشوق جدید بریتنی نوشتند:

بخاطر این دیلاق بدقواره به سام اصغری خیانت کرد :))))، حتی زیپشم بازه !

جشن طلاق بریتنی اسپیرز

جشن طلاق بریتنی اسپیرز از سام اصغری

به نظر می‌رسد که سام به دلیل رفتار بسیار ناپایدار بریتنی و آسیب‌های فیزیکی که به او وارد می‌شود، آزار می‌بیند. اما این خیانت بریتنی بود که سام را مجبور کرد تا اقدام به درخواست طلاق کند.

در حال حاضر، بریتنی اسپیرز با برگزاری جشن طلاق و حضور چندین مرد غریبه، خوشحالی خود را از شرایطش نشان می‌دهد. سام مشکوک بود که بریتنی با یکی از کارکنان خانه‌شان در کالیفرنیای جنوبی خیانت کرده است و فیلم‌های دوربین‌های این خانه نشان داد که بریتنی واقعاً خیانت کرده است.

در سند طلاق سام، که در هفته گذشته در دادگاه عالی لس‌آنجلس ثبت شد، اصغری اعلام کرد که به دلیل “اختلافات آشتی‌ناپذیر” درخواست طلاق را داده است. او همچنین درخواست پرداخت هزینه‌های وکلا و دادگاه را از بریتنی دارد. نزدیکان بریتنی نگران رفتار او هستند، زیرا وضعیت روحی او ناپایدار است و در وضعیت آسیب‌پذیری قرار دارد.

جشن طلاق بریتنی اسپیرز
جشن طلاق بریتنی اسپیرز

طلاق سام اصغری از بریتنی اسپیرز

یکی از افراد نزدیک به این ستاره موسیقی پاپ گفت:

“سام بار سنگینی را بر دوش می‌کشد و نشان داد که واقعاً چقدر بی‌توجهی کسی است. همه چیز به سطحی پایین‌تر افتاده است و دیدن آن غم‌انگیز است.”

بریتنی اسپیرز با انتشار یک ویدیوی رقص در خانه، نوشت:

“شش سال است که با کسی همراه نبوده‌ام و کمی شوکه‌ام. اما به صراحت، دیگر نمی‌توانم درد را تحمل کنم.”

گفته می‌شود بریتنی در این روزها تنها نیست و تیمی از دوستان، اعضای خانواده و کارکنان بریتنی در حال مراقبت از او هستند. او تنها نیست. بریتنی خواهری به نام جیمی لین دارد و مادرش نیز قرار است به او بپیوندد. بریتنی مردهای حاضر در جشن طلاق خود را “پسران مورد علاقه” خود می‌خواند. اما رفتار این مردان و گفته‌های خودش، نشان دهنده نمایش افراطی او برای نشان دادن آزادی عمل و شادی این روزهای او است. این موضوع به دلیل گفته‌های بریتنی درباره غیر واقعی بودن آنچه در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد، مورد بحث قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص جشن طلاق و کیس جدید برتنی اسپیرز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *