رامبد جوان در جستجوی بازیگر علی خانه سبز ؛ بیوگرافی آرش نادری

اخیرا خبری با عنوان رامبد جوان در جستجوی بازیگر علی خانه سبز منتشر شده است که بازتاب زیادی در فضای مجازی به همراه داشته است.

رامبد جوان همبازی آرش نادی در سریال خانه سبز عکسی از آن دوران به اشتراک گذاشت. او گفت که تلاشش برای پیدا کردن آرش نادی ناموفق بوده است. در ادامه این خبر با فیگار همراه باشید تا رامبد جوان در جستجوی بازیگر علی خانه سبز را باهم بررسی کنیم.

رامبد جوان در جستجوی بازیگر علی خانه سبز

رامبد به دنبال بازیگر علی خانه سبز

آرش نادی یکی از بازیگران تلویزیون بوده که چند سریال و برنامه تلویزیونی را بازی کرده است. سریال خانه سبز از مهمترین تجربه بازیگری او محسوب می‌شود که با بازیگران شناخته شده همبازی شده و باعث گردید که تجربه در زمینه بازیگری افزایش یابد. سال‌های زیادی است که از آرش نادی بازیگر توانمند و قدیمی تلویزیون خبری در دسترس نیست گفته می‌شود. و به خارج از کشور مهاجرت کرده و در حال تحصیل است.

آرش نادی بازیگر است. او در سال 1375 برای اولین بار توانست تجربه بازیگری را با حضور در سریال خانه سبز بدست آورد. آرش نادی در آن سریال نقش یک کودک 5 ساله به نام علی را ایفا کرد که پدرش را از دست داده بود و اکرم محمدی (نرگس) نقش مادر او را ایفا می‌کرد. به گفته مسعود رسام یکی از کارگردانان و تهیه کنندگان این سریال، برای پیدا کردن بازیگر نقش علی کوچولو به یک مهدکودک رفتند و از بچه‌های آنجا تست گرفتند و آرش نادی اولین انتخاب آن‌ها بود.

آرش نادی با بازی در سریال خانه سبز به خوبی خود را در دل مخاطبین جا کرد و برای همه، جای سوال بود که چطور با سن کمش می‌تواند دیالوگ‌های سخت را به خاطر بسپارد. وی بعد از سریال خانه سبز بار دیگر در سریال سرزمین سبز به کارگردانی مسعود رسام بازی کرد ولی این سریال با فاصله‌ای طولانی ساخته شد و آرش نادی دیگر در قسمت‌های پایانی حضور نداشت.

بیشتر بخوانید:

اولین عکس از پسر رامبد جوان منتشر شد

ببینید: رامبد جوان در شغل جدیدش دوبلوری انیمیشن سوپرماریو

رامبد در تکاپوی بازیگر علی خانه سبز

رامبد جوان در جستجوی بازیگر علی خانه سبز
رامبد جوان در جستجوی بازیگر علی خانه سبز

رامبد به دنبال بازیگر علی خانه سبز

او در نخستین تجربه بازیگری خود توانست در کنار بازیگرانی مانند خسرو شکیبایی، مهرانه مهین‌ترابی، اکرم محمدی، داریوش اسدزاده، حمیده خیرآبادی، رامبد جوان، آتنه فقیه‌نصیری و اسماعیل محرابی به ایفای نقش بپردازد. رامبد جوان بعد از سال‌ها با انتشار عکسی از خود و آرش نادی در اینستاگرامش نوشت: چه دورانی بود و چه زود می‌گذره، آرزو می‌کنم علی کوچولوی ما (آرش نادی) هر جا هست سالم و درجه یک باشه، و کاش پیداش کنیم که بیاد خندوانه، عجیبه که هر کاری کردیم نتونستیم پیداش کنیم.

آرش در سال 1378 در سریال کاشانه به کارگردانی قاسم جعفری به ایفای نقش پرداخت. از بازیگران این سریال می‌توان به یکتا ناصر، بهزاد خداویسی، پژمان بازغی، رضا شفیعی جم، روشنک عجمیان، زهره فکورصبور، علی اوسیوند و شهاب عباسی اشاره کرد. او بعد از این سریال دیگر از عرصه بازیگری فاصله گرفت و در هیچ مصاحبه‌ای شرکت و یا عکسی از خود منتشر نکرد. مسعود رسام گفت که خانواده آرش نادی علاقه‌ای نداشتند تا پسرشان بازیگر شود، زیرا در آن زمان، او کلاس دوم بود و وقت زیادی را باید سر کار می‌بود و به درسش لطمه می‌خورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص رامبد جوان در جستجوی بازیگر علی خانه سبز چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *