حمله محمدرضا شهبازی به یاسمین مقبلی : این اصلا درس نخونده مهندس بشه!

بعد از بازگشت شهبازی به پاورقی و حواشی او، به تازگی اظهارات و حمله محمدرضا شهبازی به یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی ناسا، جنجال برانگیز شد.

حمله محمدرضا شهبازی به یاسمین مقبلی

محمدرضا شهبازی در ویدیویی جدید درباره اصلیت یاسمین مقبلی، بیوگرافی، تحصیل و سوابق او نظریات من در آوردی جدیدی را مطرح می‌کند تا برگ‌هایتان ریزش پیدا کند. نظریه مجری صدا و سیما درباره یاسمین مقبلی را در ویدیوهای ذیل ببینید:

ویدیوی اول از نظریه مجری صدا و سیما درباره یاسمین مقبلی :


پارت دوم از حمله محمدرضا شهبازی به یاسمین مقبلی :


یاسمین مقبلی فضانورد ایرانی ناسا، فرمانده تیمی بود که چند روز قبل به ایستگاه فضایی رسیدند تا ۶ ماه را در آنجا بگذرانند.

بیشتر بخوانید:

بازگشت محمدرضا شهبازی مجری به تلویزیون با برنامه پاورقی

به گزارش روابط عمومی شبکه دو سیما؛ صد و شصت و هفتمین قسمت برنامه «پاورقی» امشب با موضوع ویژه کودتای 28 مرداد روانه آنتن می‌شود. این برنامه با هدف روشن شدن ابعاد اخبار منتشر شده در فضای مجازی با زبان طنز، سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد.

این برنامه سعی می‌کند بدون پیچیدگی‌های فرمی و زبانی، اخبار و اتفاقات روزانه را مرور کند و بدین منظور از شنبه تا چهارشنبه ساعت 19:50 از شبکه دو پخش شده و بازپخش آن روز بعد ساعات 00:05 بامداد، 03:05 بامداد و 12:35 است.

صد و شصت و هفتمین قسمت این برنامه با اجرای محمدرضا شهبازی، امشب (شنبه 28 مرداد) ساعت 19:50 از این شبکه پخش می‌شود.

محمدرضا شهبازی می‌گوید:

به خاطر برگشت گلزار از تلویزیون استعفا می‌دهم.

بازگشت محمدرضا شهبازی مجری به تلویزیون : گویا با انصراف رشیدپور از برگشت به صدا و سیما، شهبازی نیز از کناره گیری منصرف شده است.

محمدرضا شهبازی طنزپرداز و مجری تلویزیون چند روز پیش با انتشار یک ویدیو در فضای مجازی در اعتراض به حضور برخی سلبریتی‌ها از اجرای برنامه پاورقی خداحافظی کرده بود. پس از اعلام این خبر، روابط عمومی برنامه «پاورقی» در مطلبی توضیحی به مخاطبان خود اعلام کرد:

در موضوع کناره‌گیری آقای شهبازی از اجرای برنامه پاورقی و اتفاقات حواشی آن، صحبت‌هایی در حال انجام است تا ان‌شاءالله با قول‌هایی که داده شده، برنامه پاورقی با حضور وی، پرقدرت به راه خود ادامه داده و در خدمت شما عزیزان باشد.

روابط عمومی صداوسیما نیز به دنبال نقدها و مطالبی در روزهای اخیر درباره حضور برخی چهره‌های هنری و تلویزیونی در رسانه ملّی اطلاعیه‌ای صادر کرد. روابط عمومی رسانه ملّی در بخشی از این اطلاعیه بر استفاده منطقی و اصولی از سلبریتی‌ها و چهره‌ها تأکید کرده و هرگونه گمانه‌زنی و یا اطلاعات ادعایی غیردقیق درباره میزان مخاطب برنامه‌ها را غیرقابل قبول و غیرمعتبر عنوان کرده است.

پشت پرده کناره گیری محمدرضا شهبازی مجری تلویزیون از صدا و سیما

پارت اول از ویدیوی ماجرای کناره گیری محمدرضا شهبازی از تلویزیون از زبان خودش :


پارت دوم از ویدیوی اعتراض محمدرضا شهبازی به بازگشت گلزار و رشیدپور :


پارت سوم از ویدیوی ماجرای کناره گیری محمدرضا شهبازی از تلویزیون از زبان خودش :


پارت چهارم از ویدیوی اعتراض محمدرضا شهبازی به بازگشت گلزار و رشیدپور :


دیدگاه شما نسبت به حمله محمدرضا شهبازی به یاسمین مقبلی چیست؟


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *