همنواز

بری وات ستاره پیشین کشتی کج درگذشت

بامداد امروز، روزنامه‌های انگلیسی و آمریکایی، خبری مبنی بر درگذشت بری وایت را به انتشار گذاشتند و اعلام کردند که بری وات ستاره پیشین کشتی کج درگذشت.

ویندهام روتوندا که بیشتر با نام بری وایت  شناخته می‌شد، کشتی گیر پیشین دبلیو دبلیو ای بود که بامداد امروز در سن 36 سالگی درگذشت. به گفته WWE CCO Triple H، روتوندا روز پنجشنبه به طور غیر منتظره‌ای درگذشت.

درگذشت بری وایت

بری وات ستاره پیشین کشتی کج درگذشت

تریپل اچ، در پستی در توییتر نوشت:

هم‌اکنون با مایک روتوندا، تماس گرفتم که خبر غم‌انگیزی را به ما اطلاع داد که ویندهام روتوندا عضو مادام‌العمر خانواده WWE، به‌طور غیرمنتظره‌ای در اوایل امروز درگذشت. ما همیشه همراه خانواده او خواهیم بود و همه می‌خواهیم که در این زمان به حریم خصوصی آنها احترام بگذارند.

دواین جانسون نیز در توییترش، تسلیت خود را به اشتراک گذاشت. او نوشت:

همیشه برای او و خانواده روتوندا احترام و عشق زیادی قائل بودم. از حضور، با او در WWE لذت بردم. او شخصیتی بسیار منحصربه‌فرد، جالب و کمیاب داشت که پیدا کردن دوباره او در دنیای کشتی کج، سخت است.

درگذشت بری وایت
دلیل مرگ بری وایت

درگذشت ستاره کشتی کج

درگذشت بری وایت
مرگ کشتی کج کار معروف بری وایت

روتوندا از خانواده‌ای کشتی گیر، از جمله پدربزرگش بلک جک مولیگان، پدرش مایک روتوندا و برادر کوچکترش بو دالاس به دنیا می‌آمد. روتوندا اولین بازی خود را در رینگ در فوریه 2009 انجام داد و بعداً اولین حضور تلویزیونی خود را در ژوئن همان سال انجام داد.

از سال 2013 تا 2019، روتوندا رهبری خانواده وایت WWE را بر عهده داشت و با یک فانوس برای روشن کردن راه خود وارد عرصه می‌شد و منتظر بود که جمعیتی با عبارت جالب او «دنبال کن‌ها» را سر دهند. هنوز علت مرگ او مشخص نشده و رسانه‌ها هنوز چیزی را علنی نکردند.

مرگ کشتی کج کار معروف بری وایت

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص درگذشت بری وایت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *