بلاک شدن جیمز وودز از توییتر توسط ایلان ماسک ؛ بازیگر منتقد حذف قابلیت بلاک بلاک شد!

بازیگر منتقد حذف قابلیت بلاک جیمز وودز بلاک شد ! با جزئیات خبر جنجالی بلاک شدن جیمز وودز از توییتر توسط ایلان ماسک همراه فیگار بمانید.

ایلان ماسک، بنیانگذار شرکت تسلا و SpaceX، در شبکه اجتماعی ایکس بازیگر منتقد، جیمز وودز را بلاک کرد. ایلان ماسک از قبل انتقاد خود را از تصمیم مالکان شبکه اجتماعی ایکس برای حذف قابلیت بلاک اعلام کرده بود و به جیمز وودز گفته بود که اگر او این شبکه اجتماعی را بدون امکان بلاک “غیرقابل تحمل” می‌داند، بهتر است حساب کاربری خود را حذف کند.

بلاک شدن جیمز وودز از توییتر توسط ایلان ماسک

ایلان ماسک جیمز وودز بازیگر منتقد حذف قابلیت بلاک را در ایکس بلاک کرد

همچنین در پاسخ به این اقدام، جیمز وودز در روز جمعه اعلام کرده است که اگر ایلان ماسک این کار را انجام دهد، تنها راه حل برای او ترک این وبسایت است.

بلاک شدن جیمز وودز از توییتر توسط ایلان ماسک

بلاک شده جیمز وود بازیگر منتقد حذف قابلیت بلاک توسط ایلان ماسک

در روزهای اخیر، ایلان ماسک به شکل شوخی، منتقدین خود را بلاک می‌کند تا طعم بلاک شدن را به آن‌ها نشان دهد. او در یکی از اظهارنظرهای خود در روز یکشنبه گفته بود:

“من سرگرم بلاک کردن افرادی هستم که از حذف قابلیت بلاک شدن انتقاد می‌کنند.”

به گزارش‌های غیررسمی، ایلان ماسک، هم‌بنیانگذار شرکت تسلا و SpaceX، پس از حذف قابلیت بلاک در شبکه اجتماعی ایکس، در حال کار بر روی “تقویت عملکرد میوت (Mute) با نامرئی کردن همه پست‌های یک حساب میوت‌شده” است. او تأکید کرده است که کاربران همچنان می‌توانند با بلاک کردن، از ارسال پیام‌های خصوصی توسط فرد موردنظر جلوگیری کنند.

بلاک شدن جیمز وودز توسط ایلان ماسک از توییتر یا ایکس

مدافعان حق بلاک می‌گویند حذف این قابلیت باعث افزایش مزاحمت در این پلتفرم برای زنان و گروه‌های اقلیت می‌شود. جیمز وودز نیز اظهار کرده است که پس از مخالفت با ایلان ماسک، هدف سیاست “سی ترول” قرار گرفته است.

جیمز وودز، بازیگر نامزد اسکار و شناخته شده در فیلم‌هایی مانند “خون‌آشام‌ها”، “سالوادور”، “ارواح میسیسیپی” و “روزی روزگاری در آمریکا”، در سال ۲۰۱۵ شکایتی به ارزش ۱۰ میلیون دلار علیه یکی از کاربران ناشناس توییتر ثبت کرد. این کاربر او را به عنوان یک معتاد به کوکائین توصیف کرده بود. وی پس از اینکه از حمایت شگفت‌انگیز طرفداران برخوردار شد، اعلام کرد که “هرگز” قصد ترک شبکه اجتماعی ایکس را ندارد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بلاک شدن جیمز وودز از توییتر توسط ایلان ماسک چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *