پاسخ جیمز گان در رابطه با مقایسه فیلم سوپرمن ؛ برنامه ریزی گان برای آینده

به تازگی خبری با عنوان پاسخ جیمز گان در رابطه با مقایسه فیلم سوپرمن به انتشار رسیده است که توجه مخاطبان را در فضای مجازی جلب کرده.

کارگردان فیلم Superman: Legacy، جیمز گان، با مقایسه فیلمش با یکی از محبوب ترین کمدی های استیو کارل، نسبت به این نگرانی که فیلم دنیای دی سی شخصیت‌های زیادی دارد، کف زد. او همچنین در مورد مقایسه فیلمش با کمدی کلاسیک استیو کارل، به شکایات درباره بازیگران شخصیت‌ها پاسخ می‌دهد.

پاسخ جیمز گان در رابطه با مقایسه فیلم سوپرمن

جواب جیمز گان در رابطه با مقایسه فیلم سوپرمن

مدیرعامل استودیو دی سی با نوشتن متنی در حساب شخصی خود در Threads، شخصیت‌ها و نقاط کانونی، (Legacy) را با (The 40-Year-Old Virgin) مقایسه کرد. من این ترس را درک نمی‌کنم. شخصیت‌های کمتری نسبت به ویرجین 40 ساله وجود دارد. آیا فکر کردید استیو کارل زمان کافی دارد؟

این در پاسخ به نگرانی یکی از طرفداران مبنی بر اینکه سوپرمن در فیلم خودش به دلیل حضور سایر قهرمانان دی سی مانند گای گاردنر، مستر عالی، هاوک گرل و متامورفو کنار گذاشته می‌شود، بود.

بیشتر بخوانید:

جانشین سوپرمن توسط جیمز گان مشخص شد

صحبت های جیمز گان در مورد لباس جدید سوپرمن !

پاسخ جیمزگان در رابطه با مقایسه فیلم سوپرمن
پاسخ جیمز گان در رابطه با مقایسه فیلم سوپرمن

مقایسه فیلم جیمز گان با فیلم کمدی استیو کارل

این اولین باری نیست که گان به نگرانی‌های مربوط به تعداد قهرمانان در (Superman: Legacy) پاسخ می‌دهد . فیلمساز توضیح داده است که لازم است داستان او را تعریف کنند، زیرا روایت قرار است بر کال ال ال در نقش مرد فولادی و کلارک کنت ملایم تمرکز کند. او نوشت: من هرگز از یک فیلم برای راه اندازی فیلم دیگری استفاده نکرده ام. آنها کمک می‌کنند تا داستان سوپرمن را بهتر روایت کنیم ، نه این که ما بتوانیم پروژه‌های جداگانه ای را در فرنچایز راه اندازی کنیم. سوپرمن و لوئیس قهرمانان بسیار واضح هستند.

در حالی که گان به طور طولانی در مورد روایت (Superman: Legacy) صحبت نکرده است ، توسعه فیلم قبل از اعتصاب WGA و SAG-AFTRA تا حد زیادی باعث توقف هالیوود شد. با وجود این، هیاهو برای اولین فیلم رسمی DCU طرفداران بسیاری را در مورد آنچه در آینده به همراه خواهد داشت هیجان زده و عصبی کرده است. بت میکل، طراح تولید، اخیراً به برخی از ترس‌های مربوط به فیلم پرداخته و از مخاطبان خواسته است که به کارگردانی گان اعتماد کنند.

پاسخ جیمزگان در رابطه با مقایسه فیلم سوپرمن
مقایسه فیلم جیمز گان با فیلم کمدی استیو کارل

(Superman: Legacy) در حال حاضر قرار است در تاریخ 11 ژوئیه 2025 روی پرده سینماها برود، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا حملات مداوم استودیو DC را مجبور کرده است تا برنامه اکران خود را تغییر دهد یا خیر.

جواب جیمز گان در رابطه با مقایسه فیلم سوپرمن

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص پاسخ جیمز گان در رابطه با مقایسه فیلم سوپرمن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *