بیوگرافی بازیگران سریال کره ای Moving + خلاصه داستان

سریال جدید کره ای جذابی به اسم Moving که در ژانر جنایی می‌باشد در حال پخش است که در ادامه به بیوگرافی بازیگران سریال کره ای Moving خواهیم پرداخت.

حرکت یا همان Moving، یک مجموعه تلویزیونی محصول کره جنوبی است که آن را پارک این جی کارگردانی کرده است. این فیلم توسط دیزنی+ در جهان پخش می‌شود و در چند روز گذشته، توانسته بازدیدهای زیادی را کسب کند.

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای Moving

خلاصه داستان

ریو سونگ ریونگ، هان هیو جو، زو این سونگ، چا ته هیون، ریو سونگ بوم، کیم سونگ کیون، لی جونگ ها، گو یون جونگ و کیم دو از بازیگران این سریال هستند. این سریال در 9 آگوست 2023 برای اولین بار پخش شد. پس از پخش هفت روزه، این سریال بر اساس ساعت‌های پخش، به پربیننده‌ترین سریال اصلی کره‌ای در دیزنی+ در سطح جهانی و Hulu در ایالات متحده تبدیل شد.

بیشتر بخوانید:ٌ

جدیدترین و بهترین سریال های کره ای و کی‌دراما

جدیدترین و بهترین سریال های جنایی کره ای

خلاصه داستان

این فیلم، زندگی آرام سه دانش‌آموز دبیرستانی با توانایی‌های ژنتیکی فوق‌انسانی را نشان می‌دهد که زمانی که یک سازمان مرموز شروع به شکار یک به یک آنها می‌کند، زیر و رو می‌شوند.

بیوگرافی بازیگران سریال کره ای Moving
بیوگرافی بازیگر های سریال Moving

بیوگرافی بازیگر های سریال Moving

ryu seung-ryong: ریو سونگ ریونگ یکی از محبوب‌ترین هنرپیشه‌های کره‌ای می‌باشد. ابتدا ریو، حرفه بازیگری را از تئاتر آغاز کرد و پس از آن به یکی از کاربلدترین انسان‌های هنرمند در کره‌جنوبی شد. او بیشتر نقش بازیگران مکمل در سینما و تلویزیون کره تبدیل شد.

Han Hyo-joo: هان هیو جو، یکی دیگر از بازیگران این سریال است که بازیگر، مدل و خواننده سینما و تلویزیون اهل کره جنوبی می‌باشد. او به خاطر نقش‌های اصلی در مجموعه‌های تلویزیونی مانند دونگ یی (2010) شناخته می‌شود که برای آن جایزه بهترین بازیگر زن را در چهل و هفتمین دوره هنرهای Baeksang به دست آورد.

Zo In-sung: این بازیگر، از مهم‌ترین بازیگران کره جنوبی می‌باشد. زو در رشته مدلینگ و مدیریت رویدادها در دانشگاه فنی چونام تحصیل کرد. او بعداً در رشته تئاتر و فیلم در دانشگاه دونگوک ثبت نام کرد، اما در سال 2007 به دلیل حضور ناکافی در کلاس اخراج شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص بیوگرافی بازیگران سریال کره ای Moving چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *