بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای و فانتزی + [2023 و تمام دوران]

ژانر فانتزی و علمی تخیلی متفاوتند، اما در کنار معرفی بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای 2023 و تمام دوران، به معرفی بهترین‌های فانتزی نیز خواهیم پرداخت.

اگر بهترین سریال تخیلی کره ای در رابطه با چه وقایعی هستند؟ بهترین سریال های علمی کره ای عموما مفاهیمی مثل فضا، موجودات بیگانه، سفر در زمان، ربات‌ها  و … را در داستان خود قرار داده و با پرداختن به ماجراهای گوناگون، ماجرایی تخیلی می‌سازند.

با اینکه روایت سریال کره ای تخیلی فانتزی در دنیایی واقعی و یا فانتزی شکل می‌گیرد و داستان آن بر اساس حقیقت نیست، اما تماشای آن‌ها لذت بخش است و بسیاری از علاقه‌مندان به فیلم و سریال، تماشای سریال کره ای تخیلی جدید را در اولویت خود قرار می‌دهند. در این نوشتار ضمن معرفی محبوب‌ترین و جدیدترین سریال های علمی تخیلی کره ای 2023 و تمام دوران، برترین سریال‌های ژانر فانتزی محصول کره را نیز معرفی کرده‌ایم.

مقالات مکمل:

بهترین فیلم‌های علمی تخیلی کره‌ای و فانتزی + [2023 و تمام دوران]

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

بهترین سریال تخیلی کره ای
بهترین سریال تخیلی کره ای

داستان‌های علمی تخیلی اغلب در آینده و در یک جامعه ویران شهری اتفاق می‌افتد و شامل عناصر تکنولوژی پیشرفته است، در اصل وقایع تخیلی در دنیای واقعی رخ می‌دهند. اما داستان فانتزی در دنیایی فانتزی گونه رخ می‌دهد و دارای موجودات افسانه‌ای و قدرت‌های ماورالطبیعی است.

مقالات مکمل:

بهترین سریال‌های علمی تخیلی جهان

بهترین فیلم‌های علمی تخیلی جهان

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای 2023

Black Knight 2023

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای 2023
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای 2023

سریال کره ای تخیلی جدید شوالیه سیاه یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی به کارگردانی چو یی سوک و با بازی کیم وو-بین، سونگ سونگ هون، کانگ یو سوک و ایسوم است. این سریال که از جدیدترین سریال های علمی تخیلی کره ای می‌باشد، در ژانر علمی تخیلی، ویران‌شهری و اکشن، در قالب شش قسمت به نمایش درآمده است.

مجموعه بر پایه وب‌تونی با همین نام اثر لی یون کیون است و داستان ویران‌شهری در آینده را به تصویر می‌کشد که آلودگی هوا در آن یک معضل جدی است و داستان رانندگان پیک را بازگو می‌کند که نقش مهمی در این جامعه ایفا می‌کنند.

My Perfect Stranger 2023

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای 2023
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای 2023

غریبه کامل من از بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای 2023 است که کیم دونگ ووک و جین کی جو در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال سفر زمان عجیب و زیبای دو نفر را به تصویر می‌کشد که در سال 1987 به دام می‌افتند.

غریبه کامل من شامل شانزده قسمت است. مردی که در پی ماجرای قتل زنجیره‌ای است و زنی که می‌خواهد از ازدواج والدینش جلوگیری کند، متوجه می‌شوند که اهدافشان به هم مرتبط است. این دو به طور اتفاقی سفر در زمان را آغاز می‌کنند.

محبوب ترین سریال های علمی تخیلی کره ای

Joseon X-Files

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

سریال پرونده های مجهول چوسان از جمله بهترین سریال های تخیلی کره ای است. کیم جی-هون، ایم جونگ-ایون، جو هی-بونگ و کیم کپ-سو از بازیگران این سریال دوازده قسمتی کره‌ای محصول سال 2010 هستند.

داستان این سریال کره ای در قرن 17‌ میلادی روایت می‌شود و درباره کارآگاهی است که به استخدام یک سازمان مخفی در می‌آید تا پرونده‌های عجیب مرتبط با اتفاقات ماورایی و حتی بیگانگان را بررسی کرده و رازهای پشت پرده را کشف کند.

The Silent Sea

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

بائه دونا، گونگ یو و لی جون نقش‌های اصلی این سریال هشت قسمتی کره‌ای را که از بهترین سریال های تخیلی کره ای است، ایفا کرده‌اند. دریای خاموش یکی از بهترین سریال‌های عملی تخیلی کره‌ای با امتیاز 6.9 است که در سال 2021 به نمایش درآمد.

این سریال ماجرای یک مأموریت که در 24 ساعت رخ می‌دهد را روایت می‌کند. در دریای خاموش یک گروه محقق و فضانورد را می‌بینیم که به ماه سفر می‌کنند تا نمونه‌های موجود در یک ایستگاه تحقیقاتی را به زمین برگردانند. اما این مأموریت خطرناک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شد.

My Holo Love

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

سریال عشق هولوگرامی من که از بهترین سریال های علمی کره ای است، داستان زنی را روایت می‌کند که از یک اختلال ذهنی رنج می‌برد. یون هیون-مین و کو سونگ-هی بازیگران این سریال عاشقانه و علمی تخیلی کره‌ای دوازده قسمتی، محصول 2020 هستند.

این زن توانایی تشخیص و به خاطر سپردن چهره‌ها را ندارد و این اختلال سبب می‌شود او از ارتباط با افراد دیگر کناره گیری و به تنهایی زندگی کند. اما او با یک برنامه هوش مصنوعی آشنا می‌شود که قیافه‌ای شبیه سازنده‌اش دارد. این اتفاق زندگی او را برای همیشه دستخوش تغییر می‌کند.

Dr. Brain

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

سریال دکتر مغز به کارگردانی کیم جی وون در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور کره جنوبی و در ژانر درام و رازآلود می‌باشد. لی سون-کیون، لی یو-یانگ، پارک هی-سون، سو جی-هه، لی جائه-وون، اوم تائه-گوو و جو مین-کیونگ از بازیگران این سریال شش قسمتی هستند.

سه وون، دانشمندی در زمینه مغز و اعصاب است که با تجربه شخصی تلخی مواجه می‌شود. برای یافتن حقیقت درباره خانواده‌اش، شروع به هماهنگ سازی مغزی با مردگان می‌‌کند تا به حافظه شان دسترسی پیدا کند.

Duel

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

در سریال علمی تخیلی کره ای دوئل داستان یک آدم‌ربایی روایت می‌شود. جونگ جائه-یونگ، یانگ سه-جونگ، کیم جونگ-اون و سو اون-سو از بازیگران این سریال شانزده قسمتی محصول 2017 هستند.

دختر یک کارآگاه دزدیده می‌شود و حالا او باید دخترش را نجات دهد. تنها سرنخی که شاید به این کارآگاه کمک کند، این است که دو مرد با صورت‌های دقیقا مشابه در صحنه‌ی جرم حضور داشتند. این سریال کره‌ای ترکیبی از ژانرهای علمی تخیلی، مهیج و جنایی است.

Alice

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

کیم هی-سان، جو وون و کواک سی-یانگ بازیگران سریال علمی تخیلی کره ای آلیس هستند. این سریال متشکل از شانزده قسمت است و در سال 2020 به نمایش درآمد. یکی دیگر از سریال های علمی تخیلی عاشقانه کره ای که در این فهرست جای دارد.

داستان این سریال درباره پلیس جوانی است که در کودکی مادرش را از دست داده. حین بررسی یک پرونده، او متوجه می‌شود که عده‌ای در زمان سفر می‌کنند. در این میان، پلیس جوان با یک محقق باهوش آشنا می‌شود که شباهت زیادی به یک زن که سال‌ها پیش مرده دارد. این دو با هم همراه می‌شوند تا رازهای سفر در زمان و کمپانی‌ای به نام «آلیس» که امکان سفر در زمان را برای انسان‌ها فراهم کرده کشف کنند.

Are You Human

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

سریال تخیلی کره ای آیا تو انسانی که از ترکیب این ژانر با ژانرهای عاشقانه، سیاسی و معمایی بهره می‌برد. سو کانگ-جون، گونگ سونگ-یون، لی جون-هیوک، پارک هوان-هی و کیم سونگ-ریونگ از بازیگران این سریال 38 قسمتی کره ای محصول 2018 هستند.

پسر جوان یک خانواده پولدار و قدرتمند به کما می‌رود و مادرش رباتی می‌سازد تا جایگزین او باشد. در طول داستان با این ربات انسان‌نما همراه می‌شویم درحالی‌که او سعی می‌کند مفاهیمی چون انسانیت و احساسات انسانی را درک کند.

Faith بهترین سریال علمی تخیلی کره ای

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای

سریال تاریخی کره‌ای سرنوشت با نام اصلی ایمان یک مجموعه درام تاریخی، عاشقانه و علمی تخیلی تلویزیونی محصول کشور کره جنوبی است. لی مین هو، کیم هی سان، آن جائه ووک و پارک سه یونگ از بازیگران این سریال 24 قسمتی محصول 2012 هستند.

فرمانده چوی‌یانگ بادیگارد امپراتور گنگ‌مین از سلسله گوریو است. وقتی که ملکه از ناحیه گردن زخمی می‌شود امپراتور گنگ‌مین به چوی‌یانگ دستور می‌دهد از یک دریچه سرّی عبور کرده و پزشکِ زنی به نام یواون‌سو را برای نجات جان ملکه با خودش به (۶۶۲ سال قبل از زمان حال) بیاورد.

چوی‌یانگ به اون‌سو قول می‌دهد که او را به زمان خودش برگرداند و تا پای جان از او محافظت کند. اما وقتی اون‌سو به گذشته می‌رود شایعاتی مبنی بر این که پزشک زنی با مهارت‌های فوق‌العاده از سرزمینی مخفی آمده و می‌تواند آینده را بخواند، بر سر زبان‌ها جاری می‌گردد و جان اون‌سو به خطر می‌افتد.

بهترین سریال های فانتزی کره ای

Moving 2023

بهترین سریال های فانتزی کره ای 2023
بهترین سریال های فانتزی کره ای 2023

محرک یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی به کارگردانی پارک این جه و با بازی ریو سونگ ریونگ، هان هیو جو، جو این سونگ، چا ته-هیون، ریو سونگ بوم، کیم سونگ-کیون، لی جونگ-ها، گو یون-جونگ و کیم دو هون است. این مجموعه بر پایه وب‌تونی با همین نام اثر کانگ فول است.

یک درام سوپرنچرال درباره سه نوجوان دانش آموز دبیرستان و والدینشان است که قدرت ماورایی خود را کشف می‌کنند. Moving متشکل از بیست قسمت است و از دیزنی پلاس نمایش داده شده.

A Time Called You 2023

بهترین سریال های فانتزی کره ای 2023
بهترین سریال های فانتزی کره ای 2023

به سوی زمان تو یک مجموعه اینترنتی کره جنوبی با بازی آن هیو-سوپ، جون یو-بین و کانگ هون است. این مجموعه بر پایه مجموعه تلویزیونی تایوانی “یک روز (۲۰۱۹)” نوشته و ساخته شده است. به سوی زمان تو در کل دوازده قسمت دارد که به زودی پخش خواهد شد.

داستان درباره جون هی است که یک سال پس از مرگ دوست پسرش یون جون، هنوز در غم از دست دادن اوست. او به نوعی به گذشته در سال 1998 سفر می‌کند و در بدن شخص دیگری به نام مین جو 18 ساله از خواب بیدار می‌شود. همانطور که او در این واقعیت جدید حرکت می‌کند، سی هیون را ملاقات می‌کند که شباهت عجیبی به دوست پسر متوفی خود دارد و به پیچیدگی احساسی سفر او می افزاید.

The Uncanny Counter 2020-2023

سریال کره ای تخیلی فانتزی
سریال کره ای تخیلی فانتزی

شکارچیان شگفت‌انگیز یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی سال ۲۰۲۰ با بازی جو بیونگ-کیو، یو جون سانگ، کیم سه-جونگ، یوم هه-ران، آن سوک-هوان، و یو این-سو است. این مجموعه بر پایه وب‌تون شایعه شگفت‌انگیز از جانگ یی ساخته شد. این مجموعه دو فصلی متشکل از 28 قسمت است.

در شهر خیالی جونگجین، گروهی متشکل از چهار شکارچی شیاطین وظیفه طاقت فرسای جستجو و بیرون کردن ارواح شیطانی را بر عهده دارند. این ارواح شیطانی دارای میزبانان انسانی محلی هستند که مرتکب قتل شده‌اند یا میل شدید به قتل دارند؛ ارواح تمایل میزبان خود را برای کشتن تشویق می‌کنند و روح قربانی را مصرف می‌کنند.

Alchemy of Souls 2022

بهترین سریال های فانتزی کره ای
بهترین سریال های فانتزی کره ای

کیمیای روح مجموعه‌ای کره‌ای با بازی لی جه-ووک، جونگ سو-مین، گو یون-جونگ و هوانگ مین-هیون است. این مجموعه به نویسندگی خواهران هونگ، داستان جادوگران جوانی را روایت می‌کند که با بهشت و زمین سر و کار دارند. در مجموع دو فصل و سی قسمت دارد.

کیمیای روح در کشور تخیلی دِهو، کشوری که در تاریخ یا نقشه‌ها وجود ندارد، اتفاق می‌افتد. این مجموعه داستان جادوگران جوانی را روایت می‌کند که بر سرنوشت پیچیده خود غلبه می‌کنند. در بخش دوم این سریال؛ سه سال پس از فاجعه‌ای که توسط جین مو مهندسی شد و مو-دئوک را به کشتن مردم بی‌گناه وحشی کشاند، جانگ اوک که در نتیجه سنگ یخ قدرتمند درون بدنش از سرزمین مردگان بازگشت، تبدیل به یک شکارچی بی‌رحم روح می‌شود.

All of Us Are Dead 2022

بهترین سریال های فانتزی کره ای
بهترین سریال های فانتزی کره ای

همه ما مرده‌ایم یک مجموعه تلویزیونی محصول کره جنوبی در ژانر ترسناک، بلوغ و رستاخیز زامبی است. پارک جی-هو، یون چان-یونگ، چو یی-هیون، لومون، یو این-سو، لی یو-می، کیم بیونگ-چول، لی کیو-هیونگ و جون به-سو در آن به ایفای نقش پرداختند.

بخش اعظم مجموعه در یک دبیرستان در کره جنوبی اتفاق می‌افتد، جایی که به‌طور ناگهانی یک رستاخیز زامبی به وقوع می‌پیوندد و امنیت دانش‌آموزان را مورد تهدید قرار می‌دهد. این مجموعه بر پایه وب‌تون ناور، اکنون در مدرسه ما اثر جو دونگ-گون است که بین سال‌های ۲۰۰۹ و ۲۰۱۱ منتشر شد.

پس از اینکه در یک آزمایش علمی خطایی رخ می‌دهد، یک مدرسه محلی مورد هجوم زامبی‌ها قرار می‌گیرد و دانش‌آموزانی که در مدرسه گیر افتاده‌اند باید برای بقا مبارزه کنند. در نبود آب و غذا و قطع شدن ارتباطات توسط دولت، آن‌ها باید از امکانات مدرسه برای حفاظت از خودشان در میانه میدان نبرد استفاده کنند وگرنه تبدیل به زامبی می‌شوند.

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس

Possessed

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس

Possessed با معرفی قاتل سریالی بخ اسم K-drama Hwang Dae-du شروع می‌شود که 30 نفر را کشته و دستگیر و اعدام می‌شود. بیست سال بعد شیطان جدیدی به وجود می‌آید که امیدوار است هوانگ دائه، دو قاتل را از زندگی پس از مرگ بازگرداند.

افراد تحت تسخیر در اطراف کارآگاه قتل، کانگ پیل سونگ که برای ملاقات با هونگ سو جونگ، زن جوانی که توانایی دیدن و برقراری ارتباط با مردگان را دارد، می‌آید. زندگی آن‌ها در هم تنیده شده، زیرا با هم متحد می‌شوند تا جلوی یک سری قتل‌ها را بگیرند.

Abyss

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس

Abyss بینندگان را به گردبادی از رویدادهای عجیب و غریب می‌برد؛ اما این همان چیزی است که سریال را به یکی از بهترین درام‌های کره‌ای در نتفلیکس تبدیل می‌کند. دو دوست، در این سریال حضور دارند. در وهله اول چا مین، وارث یک شرکت لوازم آرایشی است. دیگری، لی می دو، یک دادستان زیبا می‌باشد.

یک شب سرنوشت‌ساز هر دو در شرایط مختلف می‌میرند و توسط موجودی فراطبیعی به نام آبیس تناسخ می‌یابند؛ اما یک مشکل وجود دارد. اشکال جدید آنها ظاهر روح آنها را به خود می‌گیرد. علیرغم ظاهر جدیدشان، آنها باید حقیقتی را که چرا تناسخ یافته‌اند را کشف کنند.

Bring It On, Ghost

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس

Bring It On، Ghost که با نام Hey Ghost، Let’s Fight نیز شناخته می‌شود. این سریال بر اساس یک وبتون محبوب از سال 2007 ساخته شده است. در Bring It On، Ghost، پارک بونگ پال این توانایی را دارد که با مردگان صحبت کند و آنها را در ازای پول جنگیری کند تا روشی برای ناپدید شدن توانایی خود داشته باشد.

در یک دبیرستان جن زده، بونگ پال با روح زن شیطان، کیم هیون جی ملاقات می‌کند که در یک تصادف رانندگی جان خود را از دست داد. آنها در کمک به ارواح دوست و شریک می‌شوند. این فیلم، بر اساس یک داستان عاشقانه شکل می‌گیرد، اما آنها نمی‌دانند که یک روح شیطانی وجود دارد که دلیل سرنوشت هر دوی آنهاست.

A Korean Odyssey

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس

یک ادیسه کره‌ای، بر اساس رمان کلاسیک چینی قرن شانزدهمی با عنوان سفر به غرب ساخته شده است. این سریال، با سرنوشت شاه افسانه‌ای، پسر اوه گونگ حکیم بزرگ ​​آغاز می‌شود که به دلیل جنایات خود در بهشت ​​زندانی شد.

سون اوه گونگ، با دختر جوانی به نام جین سون می، شرط بندی می‌کنند که توانایی دیدن ارواح را دارند. پادشاه قول می‌دهد هر زمان که سون‌می نامش را صدا می‌زند، او را ایمن نگه دارد، اما پس از آزاد شدن از او عبور می‌کند.

Arthdal Chronicles

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس

داستان Arthdal ​​Chronicles در سرزمینی افسانه‌ای به نام آرث اتفاق می‌افتد و بر این موضوع تمرکز دارد که چگونه سرنوشت برخی از افراد حیاتی آینده این سرزمین را تعیین می‌کند. این شخصیت‌ها عبارتند از تاگون، پسر اول رهبر اتحادیه آرتدال، دوقلوهای همسان یون سئوم و سایا که فرزندان سرنوشت ساز یک رابطه تابو هستند، و دانشمند جنگجو تائه آل‌ها.

رئیس قبیله آرتدال کرونیکلز، در طول زندگی خود تصویری پرآشوب و روشنگر از عصر برنز را ترسیم می‌کند که توسط درام سیاسی، علایق عشقی و برخی انیمیشن‌ها و تصاویر بی عیب و نقص هدایت می‌شود. Arthdal ​​Chronicles قطعاً یکی از بهترین درام‌های فراطبیعی کره‌ای در نتفلیکس برای بینندگانی است که به دنبال یک حماسه اکشن هستند.

The School Nurse Files

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس

مسلماً یکی از بهترین درام‌های ماوراءالطبیعه در نتفلیکس، The School Nurse Files، دنیایی را تصور می‌کند که در آن احساسات، ارواح و خواسته‌های انسانی به شکل ژله‌ها وجود دارند و برخی بی‌ضرر هستند در حالی که برخی دیگر خطرناک هستند.

Ahn Eun-young، درباره یک پرستار مدرسه است که توانایی دیدن و تعامل با این ژله‌ها را دارد، به مدرسه جدیدی منصوب می‌شود که به نظر می‌رسد که توسط حوادث مرموز تسخیر شده است. این دو تیم برای حل پرونده‌های پرستار مدرسه، یک درام کره‌ای کمدی ، برای حل پرونده‌های عجیبی که در مدرسه رخ می‌دهد، همکاری می‌کنند.

The Uncanny Counter

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس

شکارچیان شیاطین، وظیفه دارند ارواح شیطانی را که از زندگی پس از مرگ فرار کرده‌اند را بیرون کنند تا جاودانه شوند. هنگامی که یکی از کانترها، جانگ چئول جونگ، به دست روح شیطانی سطح 3 می‌افتد، روح چئول جونگ بدن پسر دبیرستانی به نام سو مان لقب شمارنده عجیب و غریب را در اختیار می‌گیرد.

بنابراین مون که از نظر جسمی ناتوان است، ناگهان خود را با توانایی‌های ماوراءالطبیعی عجیبی می‌بیند. این فیلم، بدون شک یکی از بهترین درام‌های کشور کره در نتفلیکس است که یک داستان حماسی ، همراه با برخی از بهترین مبارزات K-drama ترکیب می‌کند.

Bulgasal: Immortal Souls

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس
بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس

یکی دیگر از نمایش‌های در حال رقابت برای بهترین درام کره‌ای نتفلیکس، Bulgasal: Immortal Souls یک سریال فانتزی تاریک درباره انتقام است. دن هوال یک مقام نظامی دوره چوسون است که به خاطر بولگاسال بودن، موجودی جاودانه خون‌آشام نفرین شده و برای انتقام در یک ماموریت 600 ساله است.

هوال با مین سانگ وون که جاودانگی خود را پس از 600 سال پس از یک رویداد غم انگیز از دست می‌دهد، رابطه پرتنشی برقرار می‌کند. در حالی که Bulgasal: Immortal Souls زندگی مربوط به گذشته و سفرهای حال هر دو شخصیت را آشکار می‌کند. سریال به طرز ماهرانه‌ای عناصر هیجان‌انگیز و فانتزی را در یک درام واقعاً حماسی الهام گرفته از تاریخ ترکیب می‌کند.

Hotel Del Luna

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس
بهترین سریال های درام فانتزی کره ای نتفلیکس

جانگ مان وول، مدیر هتل دل لونا، یک هتل بسیار قدیمی در پایین شهر سئول می‌باشد. او سالیان قبل، اشتباهی بزرگ انجام داده و در این هتل گیر افتاده و باید با مشتریان هتل که ارواح هستند، سروکله بزند. او بسیار زیبا اما دمدمی مزاج، بدگمان و حریص است. جو چان سونگ مردی خوش قلب و صادق است که به عنوان دستیار مدیر در آنجا کار می‌کند طی اتفاقاتی او مدیر هتل می‌شود. این یکی از بهترین درام‌های فانتزی در نتفلیکس است که پیش‌فرض با کمدی تاریک در میان اکثر درام‌های کره‌ای دیگر متمایز شود.

Mr. Queen

بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای نتفلیکس
بهترین سریال های درام فانتزی کره ای نتفلیکس

جانگ بونگ هوان، مردی است که به عنوان سرآشپز در کاخ آبی رییس جمهور کار می‌کند، اما زندگی او وقتی دگرگون می‌شود که با هویت زنی به نام کیم سو یونگ در دوران چوسان از خواب بیدار می‌شود.

آقای ملکه نه تنها یکی از بهترین سریال های درام فانتزی کره ای نتفلیکس است، بلکه یکی از جذاب‌ترین درام‌های کره‌ای دوران Joseon است و در عین حال یک رام-کام درامدی کاملاً خنده‌دار است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین سریال های علمی تخیلی کره ای سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سوالات متداول

بهترین سریال کره ای تخیلی سفر در زمان کدام سریال است؟

سریال معروف سرنوشت و سریال ملکه و من 2012 سریال کره ای تخیلی سفر در زمان با امتیاز بالا هستند.

فرق بین ژانر فانتزی با ژانر علمی تخیلی ؟

داستان‌های علمی تخیلی اغلب در آینده و در یک جامعه ویران شهری اتفاق می‌افتد و شامل عناصر تکنولوژی پیشرفته است، در اصل وقایع تخیلی در دنیای واقعی رخ می‌دهند. اما داستان فانتزی در دنیایی فانتزی گونه رخ می‌دهد و دارای موجودات افسانه‌ای و قدرت‌های ماورالطبیعی است.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *