الهه نوبخت داور جشنواره بین‌المللی فیلم ارمنستان شد! +[جزئیات]

الهه نوبخت داور جشنواره بین‌المللی فیلم ارمنستان شد. خانم نوبخت به همراه کارگردان فرانسوی فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فیلم ارمنستان را داوری خواهند کرد.

الهه نوبخت داور نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم درخت زردآلوی ارمنستان شد. نوبخت پیش از این داوری هجدهمین دورهٔ جشنوارهٔ فیلم‌های شرقی ژنو سوئیس، جشنوارهٔ فیلم زنان بیروت و همچنین جشنواره‌هایی در آمریکا، هلند، ایتالیا و… را به عهده داشته است. در ادامه مطلب با خبر داور جشنواره بین‌المللی فیلم ارمنستان همراه ما بمانید.

الهه نوبخت داور جشنواره بین‌المللی فیلم ارمنستان

الهه نوبخت جشنواره فیلم ارمنستان

به گزارش منابع خبری:

نهمین جشنوارهٔ بین‌المللی مستند «درخت زردآلو» از ۲۰ تا ۲۶ آگوست ۲۰۲۳ مصادف با ۲۹ مرداد الی ۴ شهریورماه ۱۴۰۲ به مدت هشت روز در ارمنستان برگزار می‌شود.

هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی مخاطبان با آداب و رسوم و هنر سراسر جهان و به وجود آوردن انگیزه در فیلم‌سازان جوان برای ساخت فیلم‌های مستند با موضوعات قوم‌نگاری است. جشنواره دارای دو بخش مسابقهٔ فیلم‌های بلند (۳۰ دقیقه و بیشتر) و فیلم‌های کوتاه (کمتر از ۳۰ دقیقه) است. الهه نوبخت و دو داور دیگر در هر دو بخش مسابقه، جایزهٔ بزرگ و جایزهٔ ویژه هیئت داوران را به برترین‌ها اختصاص می‌دهند.

الهه نوبخت در جشنواره فیلم ارمنستان

الهه نوبخت داور جشنواره بین‌المللی فیلم ارمنستان
الهه نوبخت داور جشنواره بین‌المللی فیلم ارمنستان

جشنواره فیلم ارمنستان الهه نوبخت

الهه نوبخت، یک داور فیلم و فیلمساز ایرانی است. او در حوزهٔ سینما و جشنواره‌های بین‌المللی فیلم فعالیت می‌کند. نوبخت در نهمین دورهٔ جشنوارهٔ بین‌المللی فیلم درخت زردآلوی ارمنستان به عنوان یکی از داوران این جشنواره انتخاب شده است. او همچنین در دورهٔ هجدهمین جشنوارهٔ فیلم‌های شرقی ژنو سوئیس، جشنوارهٔ فیلم زنان بیروت و جشنواره‌های دیگری در آمریکا، هلند و ایتالیا به عنوان داور فعالیت داشته است.

الهه نوبخت با تخصص و تجربهٔ خود در حوزهٔ سینما و فیلمسازی، به عنوان یک داور برتر در صنعت سینما شناخته شده است. او در جشنواره‌ها و رویدادهای مختلف به داوری فیلم‌های بلند و کوتاه می‌پردازد و جوایز مختلفی را به برترین‌ها اهدا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص الهه نوبخت داور جشنواره بین‌المللی فیلم ارمنستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *