عکس : تغییر نام جنجالی سحر قریشی برایش دردسر ساز شد!

امروز خبری مبنی بر تغییر نام جنجالی سحر قریشی در رسانه های مجازی منتشر شده که بسیاری از کاربران برای او حواشی عجیبی را ایجاد کرده‌ اند.

در روزهای اخیر، خبری جنجالی در رسانه‌های مجازی منتشر شده است که مربوط به تغییر نام سحر قریشی است که باعث بروز حواشی و اظهارات غیرمعمول از سوی برخی کاربران شده است.

بیشتر بخوانید:

تصویری از سحر قریشی در لباس غواصی

تغییر نام جنجالی سحر قریشی

در تصویری که از صفحه اینستاگرام سحر قریشی منتشر شده، او نام خود را به “پرواز” تغییر داده است. این تغییر نام می‌تواند نشان دهنده انتخاب جدیدی باشد که سحر قریشی برای خود در راستای تغییر و تحولات شخصی و حرفه‌ای انجام داده است. این تصمیم می‌تواند نشانگر یک شروع جدید و هویتی متفاوت برای او باشد و علاقه‌مندان و دنبال‌کنندگان او را به تعجب و تامل درباره این تغییر وا می‌دارد.

نام جدید حاشیه ساز سحر قریشی

در ادامه می‌توانید تصویری در رابطه با تغییر اسم عجیب سحر قریشی را ببینید:

تغییر نام جنجالی سحر قریشی

تغییر نام حاشیه ساز سحر قریشی

سحر قریشی، بازیگر معروف ایرانی، در تاریخ 6 دی ماه 1366 در تهران به دنیا آمد. او به شهرت پس از بازی در نقش یلدا در سریال دلنوازان دست یافت. اولین تجربه بازیگری سحر قریشی، در فیلم “لج و لج بازی” به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. او مدتی است اعلام کرده که گیاهخوار است و غذاهای گیاهی و وگن مصرف می‌کند. سحر قریشی چند ماه پیش به ترکیه رفته و خبر ازدواج خود را با تتلو منتشر کرد، اما این رابطه به جدایی منجر شد و هم اکنون او تنها در دبی زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تغییر نام جنجالی سحر قریشی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *