افشاگری از علت فوت ناگهانی مادر آیسان اسلامی بلاگر معروف مازندرانی

آیسان اسلامی کیست ؟ آیسان اسلامی یگ بلاگر است که خبر فوت مادر ایسان اسلامی توسط خود این بلاگر در یک ویدیو اطلاع رسانی شد. علت فوت چه بود؟

خبر فوت مادر ایسان اسلامی

خبر درگذشت مادر ایسان اسلامی از کجا منتشر شد؟ روز گذشته آیسان اسلامی ویدیویی را در صفحه اینستاگرام از خودش منتشر کرد. در این ویدیو آیسان می‌گوید:

من سه چهار روزی نیستم. مادرم رو از دست دادم. به خاطر سکته مغزی، هرچند ندیدمش ولی ناراحتم

مادر آیسان اسلامی کیست؟ با اینکه در ویدیو می‌گوید مادرم را ندیدم، ولی استوری آیسان اسلامی برای فوت مادرش جلب توجه کرد. در ادامه تصویر استوری آیسان اسلامی برای فوت مادرش را ببینید:

استوری آیسان اسلامی برای فوت مادرش
علت فوت مادر ایسان اسلامی

مادر آیسان اسلامی بر اثر سکته مغزی درگذشت این بلاگر فضای مجازی با انتشار ویدیویی از خود به شدت از این اتفاق متاثر بود و از دنبال کننده‌هایش خواست به او تسلیت نگویند. آیسان اسلامی در مصاحبه خود گفته بود در سن ۱۰ سالگی مادرش از پدرش جدا شد و هیچگاه حاضر نشد که او را ببیند.

اما گاه گاهی از اطرافیان آیسان جویای احوال فرزندش بود برخی از کاربران مدعی هستند که پدر آیسان اجازه ملاقات مادر با مادرش را نمی‌داده و به همین دلیل مهاجرت کرده است و دست مادر آیسان برای همیشه از او کوتاه بوده است.

علت فوت مادر ایسان اسلامی طبق گفته خودش سکته مغزی بوده است. خبر درگذشت مادر ایسان اسلامی را در واقع این بلاگر پرحاشیه مطرح می‌کند. در ذیل ویدیویی که در آن از فوت مادر ایسان اسلامی مطلع شده‌ایم را تماشا کنید:


ویدئویی از ایسان اسلامی را ببینید:


در فیلم بالا از آیسان اسلامی می‌بینید که وی ادای بازی‌های جی تی ای را درآورده و به شدت هم پربازدید شده است.

بیشتر بخوانید:


One thought on “افشاگری از علت فوت ناگهانی مادر آیسان اسلامی بلاگر معروف مازندرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *