عکس : اظهارات مهراد جم درباره احساسش نسبت به پسرش

به تازگی خبری مبنی بر اظهارات مهراد جم درباره احساسش نسبت به پسرش در رسانه ها منتشر شد. گویا او تازه احساس دلبستگی خود را نسبت به فرزندش نشان داده است.

در یک خبر تازه، اظهارات جدیدی از سوی خواننده مشهور، مهراد جم، درباره احساس دلبستگی و عشقی که نسبت به پسرش حس می‌کند، در رسانه‌ها منتشر شده است. این اظهارات نشان می‌دهد که مهراد جم به تازگی احساس دلبستگی و عشقی به فرزندش پیدا کرده است.

اظهارات مهراد جم درباره احساسش نسبت به پسرش

به گفته مهراد جم، او در طول سال‌ها به عنوان یک هنرمند مشغول فعالیت بوده و به دلیل این مشغله و زمان کمتری که می‌توانست صرف خانواده کند، ارتباط کافی با پسرش برقرار نمی‌کرده. اما اخیراً و بعد از مدتی که برای استراحت و وقت گذرانی با خانواده خود در نظر گرفته بود، احساس عمیقی از دلبستگی و عشق به پسرش پیدا کرده است.

مهراد جم در اظهارات خود افزوده است که پس از مدتی که با پسرش وقت گذرانی می‌کند، ارتباط عمیق‌تری با او برقرار کرده است و این احساس دلبستگی و عشق به شکلی قابل توصیف است. او بیان کرده که حضور پسرش در زندگی او به عنوان یک منبع شادی و انگیزه برای ادامه کارهایش در صنعت موسیقی تلقی می‌شود.

مهراد جم (متولد ۱۴ مرداد ۱۳۷۶ در آبادان) یک خواننده و آهنگساز نوآور و پرطرفدار است. او به عنوان یک هنرمند جوان و جدید الورود به دنیای موسیقی شناخته می‌شود. از زمانی که به ترانه‌سرایی و آهنگسازی علاقه مند شد، با استعداد و هنرمندی خود توانسته است جایگاه خود را در صنعت موسیقی بسازد و گروه های زیادی از طرفداران را به خود جذب کند.

سخنان احساسی مهراد جم درباره فرزندش

در ادامه می‌توانید حرف های احساسی مهراد جم در مورد پسرش را ببینید:

اظهارات مهراد جم درباره احساسش نسبت به پسرش

احساسات مهراد جم نسبت به فرزندش

مهراد جم، که نام اصلی او “محسن سعیدی کیا” است، ابتدا به عنوان بازیگر در صنعت سینما و تلویزیون شروع به فعالیت کرد. در سال ۱۳۹۰، وقتی ۱۴ ساله بود، در سریال “چای شیرین” به کارگردانی پیمان ماندگار بازی کرد و با آواز خوانی خود در این مجموعه، توجه بسیاری را به خود جلب کرد.

بسیاری از مخاطبان دوست داشتند که او در آینده وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شود.اولین فعالیت جدی مهراد جم در حوزه موسیقی ترانه‌سرایی بود، و مهمترین آن ترانه‌سرایی آهنگ “جان جان” برای میثم ابراهیمی در بهمن ۱۳۹۷ بود که منتشر شد. سپس، او به مدتی به عنوان آهنگساز نیمه‌حرفه‌ای در حوزه موسیقی فعالیت کرد.

با توجه به سناریوی یک برنامه تلویزیونی با نام “مافیا”، مهراد جم ویدیو و عکسی مشترک با دنیا جهانبخت، منتشر کرده است تا حواشی راجع به ارتباط و دوستی آنها ایجاد شود. این خبر باعث جذب توجه هزاران نفر به پروفایل دنیا جهانبخت در شبکه‌های اجتماعی شده و برخی افراد سعی در سوءاستفاده از این اخبار برای هدایت مردم به سمت سایت‌های شرط‌بندی داشتند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص اظهارات مهراد جم درباره احساسش نسبت به پسرش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *