ویدیو : پشت پرده جنجالی خانواده کیمیایی با گوگوش

به تازگی ویدیویی از پشت پرده جنجالی خانواده کیمیایی با گوگوش در رسانه های مجازی وایرال شده است. گویا این حرف ها از سوی پسر خانواده کیمیایی بازگو شده است.

اخیرا یک ویدیو در رسانه‌های مجازی وایرال شده است که نشان‌دهنده حواشی در رابطه با خانواده کیمیایی با گوگوش می باشد. در این ویدیو، گفته می‌شود که پسر خانواده کیمیایی اظهاراتی جنجالی را در این باره بازگو کرده است.

بیشتر بخوانید:

اجرای ناکوک گوگوش در کنسرت ؛ ویدیوی جنجالی مست خواندن فائقه آتشین در کنسرت

ویدیو : بازدید از خانه گوگوش در نیاوران پس از پنجاه سال

پشت پرده جنجالی خانواده کیمیایی با گوگوش

پولاد کیمیایی، بازیگر و فرزند مسعود کیمیایی کارگردان معروف سینمای ایران، به تازگی با انتشار یک پیام ویدئویی جدید، انتقاداتی از گوگوش، خواننده پیش از انقلاب، مطرح کرده است. در این پیام ویدئویی، پولاد کیمیایی نسبت به گوگوش انتقادهایی را بیان کرده است.

در این ویدئو، پولاد کیمیایی به صحبت‌های گوگوش در مورد ازدواجش با پدرش و همچنین درباره ماجرای درگذشت گیتی پاشایی واکنش نشان داده است.

همچنین چندی پیش پولاد کیمیایی در جواب به گوگوش حرف هایی را گفته است:

“درود بر هموطنان عزیزم و همه کسانی که این ویدئو را تماشا می‌کنند. امروز ۱۷ اردیبهشت است و سالگرد درگذشت مادرم، گیتی پاشایی تهرانی، که ۲۷ سال پیش به دلیل ابتلا به سرطان رخ داد. به نام خداوندی که جان و عقل را آفریده و همه چیز به سوی او بازمی‌گرداند و همه چیز از این نقطه ایستادگی من آغاز می‌شود. امروز می‌خواهم درباره یک مادر با شما صحبت کنم. یک مادر ساده، کسی که تمام عمر خود را برای فرزند و همسرش صرف کرد و در بدترین شرایط از این دنیا رفت. باید ذکر شود که او یک خواننده، یک موسیقی‌دان و یک شخصیت شهری بود. امروز می‌خواهم درباره او به عنوان یک انسان صحبت کنم.”

سخنانی درباره ارتباط عجیب گوگوش با خانواده کیمیایی

در ادامه می‌توانید حرف های عجیب در مورد ارتباط خانواده کیمیایی و گوگوش را ببینید:

حواشی جنجالی در مورد خانواده کیمیایی و گوگوش

در ادامه این فیلم گفت:

“همه چیز از اینجا آغاز می‌شود و همینجا تمام می‌شود و اکنون شاید دوباره آغاز شود. آنچه که من می‌دانم این است که از کودکی، از ۱۷ سالگی، باید یاد بگیرم که عزیزترین چیز و کسی که در این جهان دارم را به او بسپارم و بیاموزم که ترس از مرگ نداشته باشم. حقیقت شاید تلخ باشد، اما باید گفته شود. ما انسان‌ها دروغ را اختراع کرده‌ایم و این سرطانی که در جهان حاکم است، بر اساس دروغ‌گویی ما شکل گرفته است.”

مسعود کیمیایی، کارگردان و فیلمنامه‌نویس ایرانی، در تاریخ ۷ مرداد ۱۳۲۰ در شهر تهران به دنیا آمد. او تاکنون سه بار ازدواج کرده است و پس از طلاق از همسر اولش، با گیتی پاشایی و سپس با گوگوش (فائقه آتشین) ازدواج کرد. در طول این روابط، مسعود کیمیایی دو فرزند به نام‌های پولاد کیمیایی و گیلدا کیمیایی دارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده جنجالی خانواده کیمیایی با گوگوش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *