ویدیو : رقص روناک یونسی در کنسرت رضا بهرام در کانادا

به تازگی ویدیویی از رقص روناک یونسی در کنسرت رضا بهرام در کانادا در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران برایش ایجاد شده است.

در ویدیویی از روناک یونسی که گویا یک رقاص حرفه‌ای است، در حال رقص در کنسرت رضا بهرام در کانادا دیده شده است. این ویدیو سریعاً پس از انتشار در فضای مجازی فارسی وایرال شد و بسیاری از کابران با تعجب به آن واکنش نشان دادند.

رقص روناک یونسی در کنسرت رضا بهرام در کانادا

عملکرد روناک یونسی در کنسرت رضا بهرام در کانادا توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است و همچنان مورد بحث و تبادل نظر قرار دارد.

روناک یونسی، بازیگر تلویزیون، مدتی پیش به کانادا مهاجرت کرده است. او اعلام کرده است که حجاب را کشف کرده و اخیراً به شکل شاخ های اینستاگرامی، ویدیوهای رقص از خودش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است. در یک لایو اینستاگرامی اخیر، روناک یونسی درباره سختی های مهاجرت و زندگی در کشور خارجی صحبت کرده است. او همچنین ویدئویی از رقص خود را به تازگی منتشر کرده است.

حال خوش روناک یونسی در کنسرت رضا بهرام

در ادامه می‌توانید رقصیدن روناک یونسی در کنسرت رضا بهرام در کانادا را ببینید:

 پایکوبی روناک یونسی در کنسرت کانادا رضا بهرام

روناک یونسی، بازیگر سینما و تلویزیون، اخیراً به روش‌های دیگری برای جذب فالوور و در نهایت کسب درآمد بیشتر در شبکه‌های اجتماعی روی آورده است. بعضی از افراد معتقدند که او ممکن است در آینده از سایت شرطبندی خود برای کسب درآمد استفاده کند. روناک یونسی در مورد هزینه‌های خاصی که برای زندگی در خارج از کشور دارد، اظهاراتی داده است.

روناک یونسی در سال ۱۳۹۱ با محسن میری ازدواج کرده است و دو فرزند به نام مهرزاد و مهرسام دارد. او در تهران در ماه شهریور سال ۱۳۵۹ متولد شده است. روناک دارای دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران است. او در طول زمان با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف در دنیای هنر فعالیت کرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص رقص روناک یونسی در کنسرت رضا بهرام در کانادا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “ویدیو : رقص روناک یونسی در کنسرت رضا بهرام در کانادا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *