ویدیو : رونمایی بیژن مرتضوی از پسرش

به تازگی ویدیویی از رونمایی بیژن مرتضوی از پسرش در رسانه های مجازی فارسی در حال دست به دست شدن است که بسیاری از کابران این فضا را شوکه کرد.

ویدیو مذکور نشان می‌دهد که بیژن مرتضوی و پسرش در یک محیط خانگی به همراه یکدیگر در حال خواندن و ترانه سرایی هستند. این ویدیو به سرعت در فضای مجازی منتشر شده و توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. شوک و تعجب افراد به دلیل نمایش بیژن مرتضوی و پسرش در یک صحنه خصوصی و غیرعمومی است که قبلاً از آن آگاه نبودند.

بیشتر بخوانید:

مراسم تشییع پیکر ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی + ویدیو و بیوگرافی

بیوگرافی ستاره سعیدی همسر بیژن مرتضوی ؛ ستاره بیژن مرتضوی آسمونی شد!

رونمایی بیژن مرتضوی از پسرش

از آنجا که ویدیو هنوز در حال دست به دست شدن است، جزئیات دقیق‌تری که به دست رسیده درباره نواختن بیژن مرتضوی به همراه پسر بزرگش از همسر اولش میباشد. گویا خوانندگی او اشک پسرش را درآورده است.

بیژن مرتضوی، به دلیل دلایل نامعلوم، از همسر اول خود جدا شده و با خانمی جوان به نام ستاره سعیدی ازدواج کرده است. ستاره سعیدی به عنوان مدیر برنامه‌های بیژن مرتضوی در فعالیت های موسیقی او شرکت داشته و در رشته مدیریت تحصیلات خود را ادامه داده است.

فیلمی جذاب از بیژن مرتضوی در کنار پسرش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از بیژن مرتضوی و پسرش را ببینید:

دیدار بیژن مرتضوی و پسرش

بیژن مرتضوی در سال‌های گذشته ازدواج کرده و صاحب یک پسر به نام پژمان است. اطلاعات درباره همسر اولش وضعیت فعلیش در دسترس نیست و برخی رسانه‌ها گزارش کرده‌اند که بیژن مرتضوی دو بار ازدواج کرده است. با این حال، تنها اطلاعات تایید شده این است که او از همسر اولش یک پسر به نام پژمان دارد.

با این حال، برخی از کاربران همچنان درباره اختلاف سنی بین بیژن مرتضوی و همسرش، ستاره سعیدی، تبادل نظر می‌کنند. آنها عقیده دارند که بسیاری از مردان ایرانی تمایل به داشتن همسری جوان‌تر دارند و بیژن مرتضوی نیز از این قاعده مستثنی نیست. برخی از این نظرات به شکل طنزآمیز عنوان کرده‌اند که با حرکت بیژن مرتضوی، آنها نیز نگرانی ندارند و همسر آنها در آینده ۱۰ سال دیگر به دنیا خواهد آمد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص رونمایی بیژن مرتضوی از پسرش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *