بیوگرافی همسر اول بیژن مرتضوی و پژمان پسرش | حقایق پنهان درباره بیژن مرتضوی

همسر دوم بیژن مرتضوی درگذشت ! بیوگرافی همسر اول بیژن مرتضوی و همسر دوم او ستاره سعیدی را در ادامه بخوانید. علت طلاق بیژن مرتضوی و همسر اولش چه بود؟

بیوگرافی همسر اول بیژن مرتضوی

قبل از پرداختن به بیوگرافی همسر اول بیژن مرتضوی و علت طلاق بیژن مرتضوی و همسر اولش ، می‌توانید بیوگرافی ستاره سعیدی همسر دوم بیژن مرتضوی را در لینک پیوست شده بخوانید. همسر دوم بیژن مرتضوی درگذشت و مراسم خاکسپاری او برگزار شد. ویدیویی از لحظات خاکسپاری و گریه های خواهر او سونیا سعیدی، در لینک ذیل قرار گرفته است:

همسر اول بیژن مرتضوی کیست ؟

همسر اول بیژن مرتضوی کیست ؟
مادر پژمان مرتضوی کیست

همسران بیژن مرتضوی با حواشی همراه بودند. طلاق بیژن با همسر اولش، اختلاف سنی بیژن مرتضوی با همسر دومش، فوت ستاره سعیدی و … از اخباری هستند که درباره همسران بیژن مرتضوی تاکنون منتشر شده‌اند. اما همسر اول بیژن مرتضوی کیست ؟

بیژن مرتضوی سال‌ها پیش با همسر اولش ازدواج کرد و حاصل این ازدواج یک پسر است. مرتضوی در سال ۱۹۷۹ میلادی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و به تحصیل در رشته موسیقی در دانشگاه ایالت تگزاس ادامه داد. سپس در سال ۱۹۸۵ ساکن کالیفرنیا شد و اولین آلبوم خود را عرضه کرد.

از همسر اولش اطلاعی در دست نیست، اما گفته شده است که از همسر اولش یک پسر به نام پژمان دارد و این خبر تایید شده است. به دلیل نامعلومی از همسر اولش جدا شد و با خانمی جوان به نام ستاره سعیدی ازدواج کرد. بیوگرافی پژمان مرتضوی پسر بیژن را در ادامه بخوانید.

بیوگرافی پژمان پسر بیژن مرتضوی

پژمان مرتضوی کیست ؟

پژمان مرتضوی کیست ؟
پژمان مرتضوی کیست ؟

همسر اول بیژن مرتضوی نوازنده‌ موسیقی بود و در دهه ۶۰ با بیژن مرتضوی آشنا شد و ازدواج کرد حاصل ازدواج آنها یک فرزند پسر به نام پژمان مرتضوی می‌باشد. بیژن مرتضوی به دلیل مشغله‌های کاری حضانت پژمان را به همسرش سپرد تا مدت‌ها دیگر به ازدواج مجدد فکر نکرد؛ تا اینکه در سال ۱۳۹۵ با ستاره سعیدی آشنا شد.

بیوگرافی پژمان مرتضوی : پژمان مرتضوی پسر بیژن مرتضوی متولد ۱۳۶۸ در لس آنجلس می‌باشد. در زمینه موسیقی تحصیل کرده است. او به عنوان برنامه‌ریز کنسرت‌های بیژن مرتضوی نیز فعالیت دارد. زمانی که ۱۱ سال سن داشت پدر و مادرش از یکدیگر جدا شدند و حضانت او را مادرش تقبل کرد.

درباره جزئیات بیوگرافی پژمان پسر بیژن مرتضوی اطلاعات چندانی وجود ندارد ولی تصاویر مختلفی از پژمان با پدرش در فضای مجازی وجود دارد که نشان دهنده رابطه صمیمی آن‌هاست. پژمان در حال حاضر مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. او علاقه زیادی به نوازندگی و خوانندگی دارد و حتی یک آهنگ نیز با پدرش خوانده که منتشر نشد.

اطلاعاتی درباره خود بیژن مرتضوی

بیژن مرتضوی در ساری در ۲۵ آبان ۱۳۳۶ دیده به جهان گشود. خانواده ی او پنج نفره هستند. او دارای برادری به اسم فرهاد و خواهرانی به نام های آذر و آرزو می باشد. وی چند روز پس از این که به دنیا آمد با خانواده اش به تهران مهاجرت کردند.

بعد از این که مقطع دبیرستان بیژن مرتضوی به پایان رسید، او به انگلستان سفر کرد و تحصیلات دانشگاهی خود را در انگلستان در رشته مهندسی و نقشه کشی شهری ادامه داد. وی همچنین به کارهای دیگری همچون اجرای موسیقی و یادگیری ویولن مشغول شد. او در سال ۱۹۷۹ میلادی به آمریکا رفت و در دانشگاه ایالت تگزاس به تحصیل در رشته موسیقی مشغول شد.

مادر بیژن مرتضوی کیست ؟

مادر بیژن مرتضوی خواننده لس انجلسی در ایران بوده و در تهران زندگی می‌کند. گویا به دلیل کهولت سن به آلزایمر مبتلا شده است و شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کند.

با اینکه اطلاعات دقیق‌تری از بیوگرافی همسر اول بیژن مرتضوی در دست نبود،‌ اما سعی کردیم هر آنچه درباره بیژن مرتضوی باید بدانید را در این نوشتار با عنوان بیوگرافی همسر اول بیژن مرتضوی و پسرش برای شما تهیه نماییم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را نسبت به بیوگرافی همسر اول بیژن مرتضوی و پسرش پژمان را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.


One thought on “بیوگرافی همسر اول بیژن مرتضوی و پژمان پسرش | حقایق پنهان درباره بیژن مرتضوی

  1. نکنه همسر اولشوکشته که هیچکس ازش خبرنداره.مثل اون پدرومادر بازیگرکه دامادودخترشو کشته بودوهیچکس خبرنداشت تا اینکه پسرشوکشت ولو رفت.وهمسردوم که ستاره است خودستاره قبل ازعمل میگه درهواپیماشرایطی پیش اومدکه رگ تومغزم پاره شد.چه شرایطی؟پلیس بهتره تحقیق کنه.نکنه زناشومی کشه بطورطبیعی؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *