ببینید : تصویری از پشت سر رویا نونهالی ؛ زیر سوال رفتن حجاب رویا نونهالی حاشیه ساز شد!

اخیرا تصویری از پشت سر رویا نونهالی در رسانه های مجازی فارسی منتشر شده که حواشی بسیاری را ایجاد کرده است. گویا حجاب او مناسب نمی باشد.

به تازگی پوشش عجیب رویا نونهالی بحث داغی را در فضای مجازی ایجاد کرده است. گویا عکسی از پوشش روی سر زویا نونهالی در فضای مجازی وایرال شده که توجه بسیاری از کابران را جلب کرده است. برخی از مخاطبین میگویند که حجاب او در این جشنواره بسیار نا مناسب می باشد.

تصویری از پشت سر رویا نونهالی

در ادامه می‌توانید تصویری در رابطه با زیر سوال رفتن حجاب رویا نونهالی را مشاهده کنید:

تصویری از پشت سر رویا نونهالی

حضور رویا نونهالی، بازیگر و داور برنامه عصر جدید، در مراسم ویژه هشتاد و هفتمین سالگرد تولد “ایران درودی” باعث ایجاد حاشیه‌های زیادی شد. برخی گزارش‌ها و تیترهای خبری ادعا کردند که او بدون حجاب در این مراسم حضور داشته است. اما در تضاد با این گزارش‌ها، تصاویر جدیدی از خانم “رویا نونهالی” منتشر شده است که نشان می‌دهد در مراسم ویژه هشتاد و هفتمین سالگرد تولد “ایران درودی” که توسط نشریه بخارا در خانه هنرمندان برگزار شد، او حاضر بوده و حجاب داشته است.

بیوگرافی رویا نونهالی

تصویری از پشت سر رویا نونهالی

رویا نونهالی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران، در تاریخ 24 بهمن 1341 در تهران متولد شد. اصل وی به روستای تاکر در بخش بلده، شهرستان نور، استان مازندران بازمی‌گردد. او در رشته نقاشی در دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران تحصیل کرده است. رویا نونهالی در خانواده‌ای متدین و پر از عشق بزرگ شده است و می‌گوید عشق به خانواده و دوست داشتن را از پدر و مادرش به ارث برده است.

او همسر رامین فاروقی است و ازدواج آنها منجر به تولد یک دختر زیبا شده است. رامین فاروقی مستندساز معروف ایرانی است و در کارگردانی و ساخت مستندهای زیبا شناخته می‌شود. او فارغ‌التحصیل رشته کارگردانی و دارای مدرک فوق‌لیسانس پژوهش است. فعالیت هنری رویا نونهالی از سال 1362 با بازی در تئاتر آغاز شد و در سال 1366 با حضور در فیلم “یار در خانه و…” ساختهٔ خسرو سینایی وارد عرصهٔ سینما شد. وی در سال 1381 با بازی در مجموعهٔ “خواب و بیدار” به شهرت رسید. همچنین در سال 1395، در سی‌وپنجمین دورهٔ جشنواره فیلم فجر به عنوان یکی از داوران حضور داشت.

حواشی اخیر رویا نونهالی در شبکه های اجتماعی

تصویری از پشت سر رویا نونهالی

در طول فعالیت هنری رویا نونهالی، به خصوص در زمان قدیم، برخی حواشی درباره بد حجابی او وجود داشته است. اما لازم به ذکر است که این اطلاعات ممکن است براساس شایعات یا گزارشات رسانه‌ها باشند و دقت آنها قابل بررسی نیست. همچنین، این حواشی ممکن است تأثیری بر توانمندی هنری و شخصیت رویا نونهالی نداشته باشند. برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر و صحیح‌تر درباره زندگی و حرفه‌ی وی، منصفانه است از منابع معتبر و رسمی استفاده کرده و به گفته‌ها و ادعاهایی که بر پایه شایعات مبتنی هستند، با احتیاط و انتقادپذیری نگریست.

رویا نونهالی رکورددار کسب تندیس حافظ به عنوان بهترین بازیگر زن درام از جشنواره حافظ است. او در سال ۱۳۹۵ جزو داوران بخش سودای سیمرغ در سی و پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر بود و نیز عضو هیئت داوران بخش ملی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی قصه گویی بود. همچنین، در فصل قبلی برنامه “عصر جدید” نیز جزو داوران بوده است.

به علاوه، رویا نونهالی در طول فعالیت هنری خود در سینما، در اثرهای متعددی نقش آفرینی کرده است. برخی از این آثار عبارتند از: “دست انداز”، “حکایت دریا”، “هلن”، “مشکل گیتی”، “نیمه شب اتفاق افتاد”، “کفشهایم کو؟”، “داره صبح می‌شه”، “اعترافات ذهن خطرناک من”، “نیم‌رخ‌ها”، “دلم می‌خواد”، “تراژدی”، “صدا‌ها”، “خاک آشنا”، “مانا”، “شیرین”، “نیلوفر”، “عصر جمعه”، “ماهی‌ها عاشق می‌شوند”، “یک تکه نان”، “خواب خاک”، “هم نفس”، “گاهی به آسمان نگاه کن”، “خانه‌ای روی آب بهمن”، “زندان زنان”، “بوی کافور”، “عطر یاس”، “صنم”، “فصل پنجم”، “آن‌ها هیچ‌کس را دوست ندارند”، “مرد ناتمام”، “پرنده آهنین”، “دیدار در استانبول”، “آب را گل نکنید”، “مدرسه رجایی”، “عروسی خوبان” و “یار در خانه”.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تصویری از پشت سر رویا نونهالی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *