ویدیو : نخستین تریلر فیلم ژاپنی Godzilla Minus

امروز نخستین تریلر فیلم ژاپنی Godzilla Minus منتشر شده است. گویا فیلم گودزیلا ژاپنی در سال 2023 اکران می شود و انتظارات طرفداران را بر طرف خواهد کرد.

به تازگی تریلر فیلم ژاپنی Godzilla Minus دمنتشر شده که دور از روایت نسخه آمریکایی او خواهد بود. گویا آنطور که انتظار میرفت در تریلر فیلم ژاپنی Godzilla Minus دیده شده که جلوه های ویژه این فیلم بهتر از نسخه های دیگر خواهد بود.

نخستین تریلر فیلم ژاپنی Godzilla Minus

در حالی که فیلم‌های گودزیلای ساخت آمریکا هنوز در حال پیشرفت هستند، پیشگامان کایجو، توهو، تضمین می‌کنند که پادشاه هیولاها همچنان در سال 2023 به نمایش درآید و از زمانی که خبر گودزیلا منهای یک منتشر شد، انتظارات زیادی وجود را ایجاد کرد. Toho International استودیوی اصلی فیلم سازی گودزیلا است که اولین فیلم گوجیرا را در سال 1954 ایجاد کرد. Godzilla Minus One سی و سومین فیلم از مجموعه توهو و اولین فیلم لایو اکشن آنها پس از شین گودزیلا در سال 2016 میباشد. با این حال، سه انیمیشن وجود داشت. فیلم‌های گودزیلا از شرکتی که مستقیماً به نتفلیکس رفت.

Godzilla Minus در دنیایی اتفاق می‌افتد که قبلاً از تمایلات مخرب گودزیلا رنج می‌برد و توکیو ویران شده است. توهو قول می‌دهد که گودزیلای مخرب و هیولایی را از فیلم‌های گذشته‌اش بازگرداند تا نسخه‌ی دلسوزانه‌تر نشان داده شده در فیلم‌های MonsterVerse از استودیوهای آمریکایی بوده است. این فیلم همچنین دنباله مستقیم هیچ فیلم خاصی از گذشته نیست؛ اما با سه گانه انیمیشنی که از نتفلیکس پخش شد و همچنین Shin Godzilla در سال 2016، پیوستگی جزئی دارد. با در نظر گرفتن این موضوع، اخبار گودزیلا Minus One نشان می دهد که انتظار برای طرفدارانی که می خواهند یک بار دیگر نسخه ژاپنی گودزیلا را ببینند کوتاه است.

در ادامه می‌توانید اولین تریلر از فیلم ژاپنی Godzilla Minus ببینید:

حواشی و شایعات درباره فیلم ژاپنی Godzilla Minus

نخستین تریلر فیلم ژاپنی Godzilla Minus

اکران Godzilla Minus One اعلام شده است و در تاریخ 1 دسامبر 2023 در سینماهای ایالات متحده بر روی صفحه نمایش خواهد رفت. این اولین فیلم توهو گودزیلا است که پس از شین گودزیلا که در ژوئیه 2016 وارد سینما شد، اکران شده است. از آن زمان، سه انیمیشن گودزیلا در نتفلیکس راه اندازی شده است. به غیر از توهو، برادران وارنر در سال 2019 یک فیلم آمریکایی را در این فرنچایز با عنوان Godzilla: King of the Monsters منتشر کرد و پس از آن فیلم گودزیلا علیه کونگ در سال 2021 منتشر شد. علاوه بر فیلم جدید توهو گودزیلا منهای یک، وارنر هنوز هم این فیلم را دارد. فیلم دیگری با بازی Godzilla X Kong: The New Empire در سال 2024 اکران می شود. هنوز صحبتی در مورد اینکه چه کسی در فیلم Godzilla Minus One حضور خواهد داشت، وجود ندارد.

تاکاشی یامازاکی این فیلم را کارگردانی می کند. این اولین فیلم گودزیلای اوست؛ اما او قبلاً در سال 2006 برای فیلم for Always: Sunset در خیابان سوم برنده بهترین کارگردان سال و بهترین فیلمنامه سال در جایزه آکادمی فیلم ژاپن شد. این یک فیلم درام بود؛ اما او همچنین روی فیلم‌های اکشن بزرگ کار کرده است و فیلم‌های اکشن علمی تخیلی Parasyte: Part 1 و Parasyte: Part 2 و همچنین انیمیشن CGI Dragon Quest: Your Story را کارگردانی کرده است. به غیر از یامازاکی، که فیلمنامه را نیز نوشته و بر جلوه های بصری نظارت داشته است، هیچ نام دیگری به طور عمومی به فیلم پیوست نشده است.

تقریباً هیچ خبری از گودزیلا منهای یک در مورد خط داستانی، منشأ هیولا یا دلیل حمله او به توکیو وجود ندارد. تریلر فیلم Godzilla Minus One نشان میدهد که توکیو جنگ زده است و گودزیلا تقریباً همه چیز را نابود کرده است و او هنوز تمام نشده است. این همچنین پس از جنگ جهانی دوم رخ می دهد، زمانی که بقیه ژاپن هنوز درگیر بمب اتمی بودند که به درگیری پایان داد.

رئیس توهو اینترنشنال کوجی اوئدا (از طریق فوربس) گفت :

“مفهوم این است که ژاپن، که قبلاً از جنگ ویران شده بود، با تهدید جدیدی با گودزیلا روبرو می شود و کشور را به «منفی» می برد.خارج از آن، تنها چیزی که در مورد فیلم جدید شناخته شده است، تفاوت های این نسخه از گودزیلا با نسخه های گذشته توهو است. اول، این چیزی شبیه نسخه آمریکایی گودزیلا از MonsterVerse نیست، و همچنین به نظر می رسد که از آخرین فیلم لایو اکشن توهو، Shin Godzilla که در سال 2016 اکران شد، فاصله خواهد گرفت.”

اخبار مرتبط:

دیدگاه شما در خصوص نخستین تریلر فیلم ژاپنی Godzilla Minus چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *