تکذیب ازدواج مجدد نفیسه روشن با همسر اولش از زبان خود این بازیگر + ویدیو

استوری مرتبط با بازگشت نفیسه روشن پس از 4 سال جدایی به همسر اولش در رسانه‌ها جنجال برانگیز بود. تکذیب نفیسه روشن درباره بازگشت به همسر اولش را ببینید.

اخیرا خبری مبنی بر بازگشت نفیسه روشن پس از 4 سال جدایی به همسر سابقش در رسانه ها پخش شده که حواشی بسیاری را به همراه داشته است. گویا خبر بازگشت نفیسه روشن به همسر خلبانش بر اساس استوری های اخیرش در رسانه ها منتشر شده که بحث داغی را بین کاربران فضای مجازی ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید:

تکذیب نفیسه روشن درباره بازگشت به همسر اولش

ویدیوی تکذیب نفیسه روشن درباره بازگشت به همسر اولش که در اینستاگرامش منتشر کرد:


شایعه ازدواج مجدد نفیسه روشن با همسر اولش

در ادامه می‌توانید بازگشت نفیسه روشن پس از 4 سال جدایی به همسر سابقش را ببینید:

بازگشت نفیسه روشن پس از 4 سال جدایی به همسر اولش
شایعه ازدواج مجدد نفیسه روشن با همسر اولش

با انتشار استوری‌هایی از همسر سابقش، نفیسه روشن که زمزمه طلاقش در همهٔ رسانه‌ها شنیده می‌شد، به مخاطبان نشان داد که او ازدواج مجددی با همسر سابقش داشته است.

بیوگرافی نفیسه روشن

بازگشت نفیسه روشن پس از 4 سال جدایی به همسر اولش
بیوگرافی نفیسه روشن

نفیسه روشن، هنرمندی است که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران متولد شد. وی در محله باغ صبا در تهران بزرگ شد و مدرک کارشناسی حقوق را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرد. نفیسه روشن در گذشته عضو گروه تئاتر بوده و در مدرسه و کلاس‌های کانون پرورش فکری تئاتر نیز بازی می‌کرده است. علاقه‌اش به بازیگری از دوران کودکی شروع شده و همواره آرزویش بوده که به عنوان یک بازیگر فعالیت کند. خانواده‌اش نه تنها مخالفتی با ورود او به دنیای بازیگری نداشتند، بلکه او را بسیار تشویق کرده‌اند.

فعالیت تلویزیونی نفیسه روشن با بازی در سریال “روزهای بیادماندنی” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان سال ۱۳۸۲ آغاز شد. در این سال‌ها، تحصیلات دانشگاهی وی در مقطع لیسانس باعث کاهش فعالیت‌های هنری او شده بود، اما پس از فارغ‌التحصیلی، وی فعالیت خود را گسترش داد. نفیسه روشن در سریال “بچه‌های خیابان” به کارگردانی همایون اسعدیان در پاییز سال ۱۳۸۲ نقش ایفا کرد و این تجربه را یکی از بیادماندنی‌ترین کارهای خود می‌داند. سپس در پاییز سال ۱۳۸۳، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال “روزگار غریب” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست.

حواشی اخیر نفیسه روشن

بازگشت نفیسه روشن پس از 4 سال جدایی به همسر اولش
نفیسه روشن و شوهر ژیلا صادقی

چندی پیش، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، تصویری جنجالی از نفیسه روشن منتشر شد که باعث جلب توجه و واکنش‌های زیادی شد. در این تصویر، چهرهٔ نفیسه روشن به شدت شکسته و خسته به نظر می‌رسد. تصویر به نمای بسیار نزدیکی از او است و نشان می‌دهد که صورت و اطراف چشمهایش آسیب‌دیده و زخم‌های جدیدی دارد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص تکذیب نفیسه روشن درباره بازگشت به همسر اولش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.

سوالات متداول

جریان نفیسه روشن و شوهر ژیلا صادقی چیه؟

مدتی شایعه شد که نفیسه روشن با همسر اولش دوباره رابطه برقرار کرده، و ژیلا صادقی از شوهرش طلاق گرفته! اما اصل ماجرا رو در این مطلب بخون!


One thought on “تکذیب ازدواج مجدد نفیسه روشن با همسر اولش از زبان خود این بازیگر + ویدیو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *