عکس : چهره شکسته نفیسه روشن حاشیه ساز شد!!

به تازگی تصویری از چهره شکسته نفیسه روشن حاشیه در رسانه های مجازی پخش شده که برخی از کایران حواشی بسیاری را برایش ایجاد کرده اند.

چهره جدید نفیسه روشن ، بحث داغی را در بین طرفدارن و کابران فضای مجازی ایجاد کرده است. گویا تغییر عجیبی در چهره نفیسه روشن دیده شده که خود او نیز در استوری اینستاگرامش تایید کرده است.

بیشتر بخوانید:

عصبانیت نفیسه روشن در لایو اینستاگرامش

چهره شکسته نفیسه روشن

در ادامه می‌توانید تصویری مرتبط با چهره پیر نفیسه روشن را ببینید:

چهره شکسته نفیسه روشن

امروز تصویری جنجالی از نفیسه روشن در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که واکنش‌ها و توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. در تصویر مذکور، چهره نفیسه روشن به شدت شکسته و خسته به نظر می‌رسد. این تصویر که به نمای بسیار نزدیکی از نفیسه روشن است، نشان دهنده وجود آسیب و زخم‌های جدیدی بر روی صورت و اطراف چشمهای او می‌باشد.

بیوگرافی نفیسه روشن

چهره شکسته نفیسه روشن

نفیسه روشن، هنرمندی است که در تاریخ ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ در تهران به دنیا آمده است. او در محله باغ صبا تهران بزرگ شده و مدرک کارشناسی حقوق را از دانشگاه آزاد اسلامی دریافت کرده است. نفیسه روشن در گذشته عضو گروه تئاتر بوده و در مدرسه و کلاس‌های کانون پرورش فکری تئاتر نیز بازی می‌کرده است. علاقه او به بازیگری از دوران کودکی شروع شده و آرزویش این بوده که روزی بتواند به عنوان بازیگر فعالیت کند. خانواده او نه تنها مخالفتی با ورود او به دنیای بازیگری نکرده‌اند، بلکه او را بسیار تشویق کرده‌اند.

فعالیت تلویزیونی نفیسه روشن با بازی در سریال “روزهای بیادماندنی” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان سال ۱۳۸۲ آغاز شد. در این سال‌ها، تحصیلات دانشگاهی وی در مقطع لیسانس باعث کاهش فعالیت‌های هنری او شده بود، اما پس از فارغ‌التحصیلی، وی فعالیت خود را گسترش داد. نفیسه روشن در سریال “بچه‌های خیابان” به کارگردانی همایون اسعدیان در پاییز سال ۱۳۸۲ نقش ایفا کرد و این تجربه را یکی از بیادماندنی‌ترین کارهای خود می‌داند. سپس در پاییز سال ۱۳۸۳، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال “روزگار غریب” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست.

حواشی اخیر نفیسه روشن

چهره شکسته نفیسه روشن

نفیسه روشن زمانی سوژه‌ کاربران شد و به نظر می‌رسد که می‌خواهد همیشه در مرکز توجه باشد و با مردم درگیر شود. اما در این میان، یکی از کامنت‌ها به طور شفاف او را مسخره کرده بود، زیرا او شغل همسرش را به طور علنی بیشتر از حد لازم رونمایی کرده بود.

احتمالاً این رفتار به منظور آزار همسر قبلی خود نیز ممکن است باشد، اما با توجه به اینکه بسیاری از کاربران با او و این نوع رفتارها مخالف هستند، نظرات زیادی که به او ارسال شده است، به نظر می‌رسد که جالب نبوده و بیشتر در جهت انتقاد است. بین این نظرات، یکی از کاربران گفته بود که: “او وزیر نیست و همسر قبلی حداقل جوان‌تر بود. او در حال حاضر پنجاه و هفت سال دارد.”

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص چهره شکسته نفیسه روشن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *