از سخنان انتقادی فریبرز عرب نیا پس از مهاجرت تا افشای دلیل مهاجرت او

مدتی پیش فریبرز عرب نیا بازیگر مشهور ایرانی از ایران به آمریکا مهاجرت کرده بود. حال سخنان انتقادی فریبرز عرب نیا پس از مهاجرت را ببینید.

بعد از درگذشت همسر سابق خود، عسل بدیعی، فریبرز عرب نیا در حدود دو سال بعد به همراه پسرش جانیار به آمریکا مهاجرت کرد. او اعلام کرد که تا زمانی که پسرش دوره تحصیلی خود را به پایان برساند، در خارج از کشور خواهد ماند.

سخنان انتقادی فریبرز عرب نیا پس از مهاجرت

فریبرز عرب نیا و داستان مهاجرت

فریبرز عرب نیا، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است که در تاریخ ۲۵ مه ۱۹۷۰ در تهران به دنیا آمد. او از سال ۱۹۹۲ در صنعت سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند. فریبرز عرب نیا در نقش‌های متنوعی در فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی حضور داشته است، از جمله فیلم “گمشده” و سریال “خانه خشمگین”.

فیلم “گمشده” که به کارگردانی داریوش مهرجویی بود، به او شهرت بیشتری دست داد. در سال ۲۰۰۳، او برای بازی در این فیلم در جشنواره فیلم فجر نامزد جایزه سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد در فیلم بلند سینمایی شد و این جایزه را به خانه برد. بازی‌های فریبرز عرب نیا در فیلم‌ها و سریال‌ها توجه و تحسین بسیاری را به خود جلب کرده است. او با استعداد و توانایی در بازیگری، نقش‌های متنوع و چالش‌برانگیز را با موفقیت ایفا کرده است.

دلیل مهاجرت فریبرز عرب نیا مشخص شد

فریبرز عرب نیا، بازیگر سینما و تلویزیون، پس از دو سال از درگذشت همسر سابقش عسل بدیعی، به همراه پسرش جانیار به آمریکا مهاجرت کرد. او تصمیم گرفت تا تا پایان دوران تحصیلی پسرش، دوری از وطن را تحمل کند. در خارج از کشور، فریبرز عرب نیا به تحصیل در رشته گرافیک در مقطع فوق لیسانس پرداخت و همچنین به انجام کارهایی که علاقه‌مند به آنهاست، اشتغال دارد. او در یک پیام ویدئویی درباره نوشتن داستان زندگی خود صحبت کرده و اعلام کرده است:

“شاید روزی داستان آنچه بر من گذشت را برای همگان بنویسم؛ داستان زندگیم در سرزمین مادری و در سال‌هایی که به فعالیت‌های فرهنگی می‌پرداختم، زندگی در سال‌های قبل از مهاجرتم و زندگی در سال‌های دوری از وطن… شاید…”

ویدیو سخنان فریبرز عرب نیا راجب مهاجرت


وی در ویدئوهای منتشر شده اظهار می‌کند:

“مدتی است که به دلیل مسئولیت تک والدی و سرپرستی پسر نوجوانم، فرصت کمی برای نوشتن یادداشت‌ها یا حتی سر زدن به صفحه خود ندارم. این موضوع باعث شده تا برخی از دوستان ناراحت شوند. باید بگویم که دلیل کمبود زمانم نه تنها مربوط به صفحه خودم است، بلکه به کارهایی که بسیار دوست دارم مانند کتابخوانی، ورزش و رفتن به طبیعت نیز مربوط می‌شود. حتی به آرایشگاه هم نمی‌توانم بروم و این وضعیت از ظاهرم مشخص است.”

همچنین اضافه می‌کند:

“قبل از هر چیز، باید بگویم که در قلبم جای شماها همگی است. مشغولیت سرپرستی پسر نوجوانم و رسیدگی به مسائل پیچیده سن و تحصیل او، زمان زیادی را از من می‌گیرد. علاوه بر این، بخش قابل توجهی از وقتم را به سرکار اختصاص می‌دهم و در دانشگاه در حال تحصیل در رشته گرافیک در مقطع فوق لیسانس هستم.”

فریبرز عرب نیا امیدوار است که با تحقق اهداف و آرزوهایش، داستان زندگی او بتواند به دیگران الهام بخش و الگویی برای شروع دوباره و دستیابی به موفقیت باشد.

ویدیویی قدیمی‌تر

انتقاد فریبرز عرب نیا از کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری شرکت نمی‌کنند


بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص سخنان انتقادی فریبرز عرب نیا پس از مهاجرت چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *