همنواز

تماشا کنید: فیلم لحظه درگیری و بازداشت شادمهر در کنسرت استانبول

بعد از دعوا و درگیری در کنسرت شادمهر عقیلی در ترکیه که بسیار پرحاشیه شد، فردای آن شب، ویدیوی دعوا و درگیری در کنسرت شادمهر عقیلی در ترکیه و عذرخواهی او منتشر شد.

بعد از لغو کنسرت شادمهر در ترکیه به دلیل مشکلات فنی، سالن برگزاری کنسرت به آشوب کشیده شد. بر اساس گزارش حاضران در سالن، برخی از معترضان به این اتفاق، صندلی‌ها را شکسته و ماموران امنیتی سالن را مورد حمله قرار دادند. این اطلاعات از منبع بامدادنو ارائه شده است. در ادامه توجه شما را به فیلم درگیری کنسرت شادمهر جلب می‌کنیم…

فیلم لحظه درگیری کنسرت شادمهر: ویدیوی بررسی حواشی کنسرت شادمهر و لجظه دستگیری او (فیلترشکن روشن کنید)

دعوا و درگیری در کنسرت شادمهر عقیلی در ترکیه


سجده شادمهر عقیلی مقابل هواداران


نخستین ویدیو از واکنش شادمهر عقیلی به حواشی کنسرتش در استانبول


بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی و روزنامه نگار مجلات ورزشی:

این خواننده امشب با استقبال دوستدارانش که تمام صندلی‌های سالن «وادی استانبول» را پر کرده بودند، بار دیگر روی صحنه رفت و میزبان مخاطبان ناراضی شب گذشته‌اش شد. یک وظیفه شناسی و احترام متقابل به مخاطب که قابل تحسین است.


فاجعه عجیب در کنسرت شادمهر

به تازگی ویدیویی از جنجالی ترین اتفاقات در کنسرت شادمهر در رسانه ها پخش شد. گویا دلیل این اتفاقات تلخ در کنسرت شادمهر بر سر لغو شدن کنسرتش بوده است. هنوز دلیل لغو کنسرت شادمهر در استانبول مشخص نشد.

به دلیل وقوع این اتفاقات، کنسرت امشب در تاریخ ۲۵ شهریور با استفاده از همان بلیت‌ها تکرار خواهد شد. در ویدیویی که منتشر شده است، می‌توانید لحظاتی از این اتفاقات را مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید فاجعه دیدنی در کنسرت شادمهر را ببینید:


بعد از لغو کنسرت شادمهر عقیلی، خواننده‌ی لس آنجلسی، حضورکنندگان در این کنسرت ابتدا در سالن کنسرت با فریاد “بی‌شرف بی‌شرف” و پرتاب اشیاء به سمت استیج، اعتراض خود را نشان دادند. سپس این اعتراضات واکنش‌های شدیدی در شهر استانبول به همراه داشت که منجر به مداخله پلیس شد.

پلیس استانبول در پی لغو کنسرت شادمهر عقیلی و استفاده از اسپری فلفل و گاز اشک‌آور در محیط عمومی، برگزارکنندگان و خود این خواننده را احضار کرده است. در نتیجه این اتفاقات، سه نفر بازداشت شده‌اند و یک نفر به دلیل مشکلات تنفسی بستری شده است.

دعوا و درگیری و فحشی در کنسرت شادمهر عقیلی در ترکیه
دعوا و درگیری در کنسرت شادمهر عقیلی در ترکیه

افشا پشت پرده دعوا و درگیری و فحاشی در کنسرت شادمهر عقیلی در ترکیه ؛ پلیس ترکیه شادمهر را احضار کرد

برای تماشای ویدیوی جدید پشت پرده از امین فردین، فیلتر شکن را روشن کنید.

حواشی و شایعات شادمهر

فاجعه عجیب در کنسرت شادمهر

بعد از اینکه در کنسرت شادمهر عقیلی در استانبول مشکلی به وجود آمد، مردم بیشرف گویان از سالن خارج و باعث ایجاد خسارت شدند. به همین علت پلیس استانبول هم مجبور به مداخله شد.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص دعوا و درگیری در کنسرت شادمهر عقیلی در ترکیه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “تماشا کنید: فیلم لحظه درگیری و بازداشت شادمهر در کنسرت استانبول

  1. مگه دفعه اول که کنسرت میزاره اینهمه هر سال کنسرت یکبار این اتفاق افتاد هواداری که همش دم از هواداری میزنه این کار زشت نباید بکنه که پلیس کشور غریبه بخواد مداخله کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *