افشاگری از توهین زشت امیر تتلو به مرگ مهسا امینی + عکس

امیر تتلو، رپر پر حاشیه ایرانی، درباره مهسا امینی حرف‌هایی زده است. متنی که درخصوص توهین امیر تتلو به مهسا امینی منتشر شده است به شرح زیر است.

در طی روزهای اخیر، همزمان با سالگرد درگذشت مهسا امینی، امیر تتلو متنی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده که باعث بازتاب گسترده‌ای شده است. در این متن، امیر تتلو با فحاشی به مهسا امینی، او را مقصر افت تعداد فالوورهای خود می‌داند، که در نتیجه این افت، به ادعای امیر تتلو، درآمد او ۲۰۰ هزار یورو کاهش یافته است.

او فحاشی را تنها به مهسا امینی محدود نکرده بلکه به هواداران حامی امینی نیز با فحاشی حمله کرده است. همچنین، امیر تتلو در بخشی از متن تهدید کرده که در صورت ادامه این فضا، احتمال لغو کنسرت‌های خود را در نظر دارد. به همین ترتیب، گروهی از کاربران شبکه‌های اجتماعی سعی دارند صفحات مربوط به امیر تتلو را ریپورت و فحش‌های او را به عنوان مواردی خلاف قوانین مدنی ارسال کنند.

 توهین امیر تتلو به مهسا امینی

توهین تتلو به مرگ مهسا امینی
توهین تتلو به مرگ مهسا امینی

همانطور که خواندید، گزارش‌ها حاکی از این است که عکسی منتشر شده که روایت توهین آمیز امیر تتلو از قانون شکنی مهسا امینی را نشان می‌دهد. این عکس در اینستاگرام منتشر شده و در یوتیوب توسط امیر تتلو به اشتراک گذاشته شده است.

در تصویر، امیر تتلو با اشاره به قانون شکنی مهسا امینی و عدم رعایت شئونات مدنی، گفته:

اگر می‌خواست حجاب خود را رعایت نکند، باید به دبی یا ترکیه می‌رفت.

واکنش کاربران به توهین امیر تتلو به مهسا امینی

این پست امیر تتلو باعث شد که بسیاری از کاربران به او واکنش منفی نشان بدهند و معتقد هستند که تتلو با این فحاشی سعی دارد به ایران برگردد تا کاری با او نداشته باشند که چنین پستی را به اشتراک گذاشته و الفاظی را برای مهسا امینی به کار برده است.

این در حالی است که امیر تتلو سال گذشته در حمایت از مهسا امینی یک آهنگ علیه نظام و رهبر و مسئولان نظام خوانده بود امیر تتلو از خواننده‌هایی که ثبات شخصیتی و تعادل روحی و روانی ندارد. تتلو تا به حال به بسیاری از چهره‌های کشورمان از جمله شجریان و علی دایی و بسیاری از افراد معروف دیگر اهانت کرده است امیر تتلو به اهل بیت و مقدسات نیز سابقه اهانت و توهین دارد.

واکنش خانواده مهسا امینی به توهین امیر تتلو

هنوز خانواده مهسا امینی واکنشی به این فحاشی و توهین نشان نداده است اما می‌توانند از طریق وکیل در ترکیه علیه تتلو شکایت کنند.

بیشتر بخوانید:

لازم به ذکر است که بازنشر این محتوا در شبکه‌های اجتماعی به منظور آگاهی رسانی انجام شده است و نظرات بیان شده در آن لزوماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


3 thoughts on “افشاگری از توهین زشت امیر تتلو به مرگ مهسا امینی + عکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *