بازدید میلیونی از قسمت جدید سریال چشم چران عمارت در یوتیوب

بازدید میلیونی از قسمت جدید سریال چشم چران عمارت در فضای مجازی جنجال برانگیز شد. قسمت ۳۷ سریال چشم چران عمارت بیش از ده میلیون بازدید در یوتیوب داشت.

همزمان با آغاز فصل دوم سریال چشم چران عمارت، پارتی از قسمت 37 سریال ترکی چشم چران عمارت با بازی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر مورد توجه افراد زیادی قرار گرفت. این سریال داستان واقعی دارد و براساس یکی از زمان های دکتر گولسرن بودایجی اوعلو نوشته شده است.

داستان در یک عمارت و خانواده‌ای ثروتمند با افکار سنتی شکل می‌گیرد. پسر چشم چران عمارت که با خانم‌ها لاس می‌زند، به دستور پدربزرگ مجبور به ازدواج با سیران،‌ دختر یک خانواده ضعیف‌تر می‌شود. این دختر که از طرف پدرش کنترل می‌شد و کتک می‌خورد، حالا وارد خانواده‌ای با اسرار بسیار می‌شود.

بازدید میلیونی از قسمت جدید سریال چشم چران عمارت

قسمت 37 سریال چشم چران عمارت با زیرنویس فارسی :


بازیگر سیران در چشم چران عمارت کیست؟ افرا ساراچ اوغلو بازیگر زیبا و معروف ترکیه، این نقش را برعهده دارد. ایفای نقش پارتنر او فرید در چشم چران عمارت نیز برعهده مرت رمضان دمیر بازیگر آتیه دار ترک است.

داستان سریال ترکی Yalı Çapkını درباره‌ خانواده‌ ثروتمند کورهان است. نوه‌ این خانواده، فرید، پسر خوشگذرانی است که به جز تفریح و شیطنت‌هایش به چیزی اهمیت نمی‌‌دهد. اما از آنجایی که از لحاظ مالی به خانواده‌اش وابسته‌ است، نمی‌تواند با خواسته‌های آن‌ها مخالفت کند.

پدربزرگ خانواده به این فکر می‌افتد که تنها راهی که برای سر به راه کردن فرید وجود دارد، این است که او با دختری از شهر زادگاهش یعنی غازی عینتاب، ازدواج کند و همین مسئله سبب آشنایی فرید با سیران می‌شود. سیران فرزند دوم کاظم سانلی، یکی از افراد ثروتمند شهر غازی عینتاب است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *