همنواز

شکایت از رونالدو به دلیل بغل کردن فاطمه حمامی ؛ کریس شلاق می‌خورد؟

صبح امروز نشریه مارکا، خبری مینی بر شکایت از رونالدو به دلیل بغل کردن فاطمه حمامی منتشر کرد که بازتاب فراوانی را به همراه داشت.

بر اساس گزارش نشریه مارکا، وکلای ایرانی از کریستیانو رونالدو به علت در آغوش گرفتن فاطمه حمامی، شکایت کرده‌اند. در ایران، بغل کردن زن مجرد غیرقانونی است و بر اساس گزارش‌های رسانه‌های ایرانی، کریستیانو رونالدو ممکن است به دلیل بغل کردن فاطمه حمامی، به 99 ضربه شلاق محکوم شود. به گزارش روزنامه مارکا، این حکم پس از سفر تیم النصر به تهران در شهریور ماه برای بازی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا صادر شده است.

بیشنر بخوانید: ماجرای گم شدن پیراهن امضا شده رونالدو که به هنرمند فاطمه حمامی اهدا شد!

شکایت از رونالدو به دلیل بغل کردن فاطمه حمامی

فاطمه حمامی، هنرمند محبوب ایرانی که تقریباً 85 درصد بدن‌ش فلج است، نقاشی رونالدو را کشید و در آن دیدار، به او هدیه داد. رونالدو نیز به عنوان قدردانی و احترام، او را در آغوش گرفت و پیراهن امضا شده خود را به او هدیه داد.

مارکا در گزارش خود نوشت:

«به نظر می‌رسد که اگر بار دیگر کریستیانو رونالدو به ایران برود، دستگاه قضایی این کشور، او را طبق قانون، با 99 ضربه شلاق مجازات خواهد کرد. با این حال، اگر اقدامات او قابل مجازات نباشد یا او اظهار پشیمانی کند، این حکم می‌تواند توسط قاضی قابل بخشش باشد.»

چندی پیش، سفارت ایران در اسپانیا، در واکنش به شایعه شکایت از کریس رونالدو اعلام کرد:

«ما به شدت صدور هرگونه حکم دادگاه علیه ورزشکاران بین‌المللی در ایران را تکذیب می‌کنیم. انتشار چنین اخبار بی‌اساسی نباید توجه رسانه‌ها را نسبت به جنایات علیه بشریت و مردم مظلوم فلسطین تحت‌الشعاع قرار بدهد.»

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *