ببینید: رقص شمشیر رونالدو در روز ملی عربستان

کشور عربستان سعودی، چندی پیش به مناسبت روز ملی‌اش، ویدئویی از رقص شمشیر رونالدو در روز ملی عربستان به انتشار رساند که بازتاب فراوانی داشت.

در روز ملی عربستان، سه اسطوره جهان فوتبال، یعنی رونالدو، کریم بنزما و نیمار، لباس ملی عربستان را پوشیدند و به احترام این روز مهم، در مراسم ملی حضور یافتند. باشگاه النصر، پس از انتشار رقص رونالدو در روز عربستان بازتاب جهانی و میلیونی کسب کرد.

رقص شمشیر رونالدو در روز ملی عربستان

در سال 1727، دولت نخست عربستان سعودی تشکیل شد. کشور عربستان سعودی که با جغرافیای فعلی خود شناخته می‌شود در تاریخ 23 سپتامبر 1932 میلادی تأسیس شد و هر ساله مردم در این تاریخ، جشن می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:

تیپ متفاوت جورجینا رودریگز در روز ملی عربستان

حالا به مناسبت این روز، دولت عربستان، از ستارگان تبلیغاتی خود، یعنی رونالدو، نیمار و بنزما، بهترین استفاده را کرد و با یک ویدئوی جذاب، این روز را تبریک گفت.

در ادامه می‌توانید ویدئویی از رقصیدن کریستیانو رونالدو با شمشیر را ببینید:

روز ملی عربستان چیست؟

رقص شمشیر رونالدو در روز ملی عربستان

روز ملی عربستان سعودی، روزی است که به مناسبت تأسیس کشور عربستان سعودی جشن گرفته می‌شود. تاسیس عربستان سعودی به دستور عبدالعزیز بن سعود آل سعود، پادشاه اول عربستان سعودی، در سال 1932 میلادی انجام شد.

روز ملی، به عنوان یک رویداد مهم در تقویت افتخار و وحدت ملی، با مراسم تشریفاتی، رویدادها و فعالیت‌های مختلف در سراسر کشور جشن گرفته می‌شود. این روز به عنوان یک رویداد ملی، فرصتی است برای مردم عربستان سعودی تا به هویت ملی و تاریخ خود احترام بگذارند و از تلاش‌ها و پیشرفت‌های کشور خود برخورداری کنند.

حواشی رونالدو در ایران

رقص شمشیر رونالدو در روز ملی عربستان

یکی از مسائل مورد بحث در بازی پرسپولیس و النصر، وضعیت چمن ورزشگاه آزادی بود که باعث بروز اعتراضات اعضای باشگاه پرسپولیس شد. رسانه‌های عربستانی نیز شدیداً به این موضوع انتقاد کردند.

صفحه اینستاگرام سایت گل در عربستان نیز با انتشار تصاویری از کریستیانو رونالدو، ناراحتی او از وضعیت چمن ورزشگاه آزادی را منتشر کرد. همچنین، بازیکنان النصر در طول بازی نیز چند بار به شدت ناراحتی از وضعیت چمن ابراز کردند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص رقص شمشیر رونالدو در روز ملی عربستان چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *