افت اورال مسی و رونالدو در ea sports fc 24

پیش از انتشار رسمی بازی ea sports fc 24، اورال درون بازی دو اسطوره فوتبال لو رفت که افت اورال مسی و رونالدو در ea sports fc 24 را نشان می‌دهد.

تعداد انگشت شماری از 50 بازیکن برتر EA FC 24 در رسانه‌های اجتماعی پیش از انتشار رسمی بازی لو رفتند که در هر تصویر، عدم وجود رونالدو و مسی در بین بازیکنان برتر، به چشم می‌خورد.

افت اورال مسی و رونالدو در ea sports fc 24

افت اورال رونالدو و مسی در fc 24

با توجه به اینکه تنها چند هفته تا انتشار بازی fc 24 باقی مانده است، برخی از بازیکنان با رتبه بالاتر در این بازی شروع به افشای رتبه بندی خود در رسانه‌های اجتماعی کرده‌اند. لو رفتن یک مشکل بزرگ در FIFA 23 بود، به طوری که کل تیم‌های تبلیغاتی Ultimate Team توسط افشاگران FUT تنها چند روز قبل از شروع بازی فاش می‌شدند. EA FC 24 نیز همین مشکل را دارد.

بیشتر بخوانید:

تریلر بازی ea sports fc 24 منتشر شد

تاریخ انتشار بازی ea sports fc 24 مشخص شد !

از نظر افشاسازی‌هایی که از خارج از EA منتشر می‌شود، رتبه‌بندی بازیکنان EA FC 24 برای بازیکنان با بالاترین امتیاز و همچنین دو اسطوره فوتبالی یعنی لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، منتشر شده است که بسیار قابل توجه قرار گرفت.

افت اورال رونالدو و مسی در fc 24

در ادامه می‌توانید قدرت پایین رونالدو و مسی در بازی جدید EA را ببینید:

افت اورال مسی و رونالدو در ea sports fc 24
افت شدید قدرت اورال مسی و رونالدو

قدرت پایین رونالدو و مسی در بازی جدید EA

بزرگ‌ترین افشاسازی حاشیه‌ساز درباره رونالدو مهاجم النصر است که در مجموع امتیاز، اورال 86 را به خود اختصاص داده است که چهار امتیاز کمتر از آیتم فیفا 23 اوست. مسی نیز قرار است در مجموع به اورال 90 کاهش پیدا کند. بر اساس افشاگر و دیتامینر قابل اعتماد ،EA Sports FC 24 در 29 سپتامبر 2023 منتشر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص افت اورال مسی و رونالدو در ea sports fc 24 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *