بهروز افخمی به اهالی رسانه توهین کرد

بهروز افخمی برنده بهترین کارگردان فیلم «جشنواره فجر» برای فیلم صبح اعدام به اهالی رسانه توهین کرد و دلیل این اهانت را حسادت فعالان سینما دانست.

در طی یک گفت‌وگو، «بهروز افخمی»، کارگردان سینمای ایران، به سوال درباره حاشیه‌ای بودنش در رسانه‌ها واکنش نشان داد و گفت:

بد نیست حاشیه؛ یه جور تبلیغاته؛ حسودا رو به خدمت می‌گیری.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


توهین بهروز افخمی به اهالی رسانه

«بهروز افخمی»، کارگردان سینما پس از دریافت جایزه بهترین کارگردانی برای فیلم صبح اعدام در «جشنواره فجر»، اظهار نظر عجیبی کرده است، او گفت:

هجمه علیه فیلم من و اکران آن در کاخ جشنواره اصلا برایم مهم نبود. در سینما به من حسادت می‌کنند و نسبت به من یک نوع رفتار تروریستی دارند… کسانی که فیلم را در «برج میلاد» تماشا می‌کنند افراد صالحی نیستند، یک مشت خبرنگارند.

او در ادامه حرف‌های خود گفت:

درباره فیلم صبح اعدام جوسازی کردند که نتیجه حسادتی است که به من دارند و وانمود می‌کنند که این حسادت شکل سیاسی دارد؛ اما اینطور نیست. به خنده من و هر حرکتی که می‌کنم گیر می‌دهند. می‌خواهند فضا را برای من ناامن کنند و ریشه آن حسودی است.

«بهروز افخمی»، فیلم‌ساز ایرانی تبار در 3 آبان 1335 به دنیا آمد. او از سال 1379 تا 1383 نماینده تهران در ششمین دوره از مجلس شورای اسلامی بود. همچنین، در رأی‌گیری مجلهٔ نقد سینما در سال 1381، از میان 55 فیلم‌ساز ایرانی، به عنوان یکی از ده «فیلم‌ساز برتر تاریخ سینمای ایران» شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی توهین بهروز افخمی به اهالی رسانه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *