قرمه سبزی به فضا راه پیدا کرد

یاسمین مقبلی (Jasmin Moghbeli)، فضانورد 40 ساله ایرانی – آمریکایی، تصاویری از قورمه سبزی خوردنش را در فضا به اشتراک گذاشته است.

«یاسمین مقبلی» فضانورد ایرانی‌تبار ناسا که چند وقتی می‌شود که در فضا، مقیم ایستگاه فضایی بین‌المللی است، در جدیدترین عکس‌های خود در حالی که مشغول خوردن قرمه سبزی بود، دیده شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای ایران و جهان، می‌توانید به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


یاسمین مقبلی قرمه‌سبزی را در فضا میل کرد

«یاسمین مقبلی»، فضانورد ایرانی‌تبار ناسا، تصاویر جالب و توجه‌برانگیزی را از ایستگاه فضایی بین‌المللی به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر، او در کنار یک قاشق و ظرف معلق حاوی غذای اصیل ایرانی یعنی قورمه سبزی دیده می‌شود. او در توضیحاتی که همراه با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود، نوشته است:

نوش جان!

یاسمین مقبلی

وی در ادامه نوشته خود افزود:

این آخر هفته یکی از غذاهای ایرانی مورد علاقه‌ام را با خدمه ماموریت اکسپدیشن 70 به اشتراک گذاشتم. قورمه سبزی! با این حال متأسفانه ته‌دیگی وجود نداشت.

وی در ادامه گفت:

من واقعاً از به اشتراک گذاشتن بخشی از فرهنگ و غذای خود با همکارانم لذت بردم و به نظر می‌رسید که آنها هم واقعاً از آن لذت بردند. عطر و طعم [آن] فوق العاده بود و من را به خانه برد. فکر می‌کنم این اولین باری بود که قورمه سبزی در فضا خورده شد!

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این اقدام یاسمین مقبلی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *