دیلان دنیز رابطه عاشقانه جدیدی با رافائل چتین دارد

شب گذشته، روزنامه HÜRRIYET ترکیه اعلام کرد که « دیلان دنیز »، رابطه عاشقانه جدیدی با کارگردان جوان، «رافائل چتین»، پسر کارگردان «سینان چتین» دارد.

«دیلان چیچک دنیز»، بازیگر و مدل ترکی، در تاریخ 28 اکتبر 1995 در شهر سیواس ترکیه به دنیا آمد. او در تاریخ 17 دسامبر 2017 با «فورکان آندیچ»، بازیگر و مدل ترکی، رابطه عاشقانه‌ای شروع کرد؛ اما آن‌ها در نوامبر 2018 از هم جدا شدند و او تا چند وقت پیش، وارد رابطه عاشفانه‌ای نشده بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: شایعه رابطه دیلان دنیز و اوزهان کوچ بعد از جدایی از مرت یازیجی اوغلو

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


رابطه عاشقانه جدید دیلان دنیز

در ژانویه 2018، مشخص شد که او با بازیگر ترکیه‌ای «فورکان اندیچ» رابطه دارد. این دو در نوامبر 2018 از هم جدا شدند. سپس، «دیلان» با کارگردان ایسلندی، «ثور ساوارسون» رابطه داشت. در 10 دسامبر 2021، او از طریق اینستاگرام خود گفت که این دو نفر نامزد کرده‌اند. در دسامبر 2023، او در یکی از استوری های اینستاگرام خود گفت که با خوشحالی مجرد است.

روابط این بازیگر، یکی از بزرگ‌ترین چالش‌هایی بوده که «دیلان» با آن مواجهه شده و حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که رابطه جدید او تا چه اندازه به طول می‌انجامد.

دیلان دنیز

او در سال 1995 در Kangals And Bards Lands Sivas به دنیا آمد. پدر و مادرش معلم هستند. مادرش «هاله تمیزیورک» و پدرش «اورهان دنیز» نام دارند. او سه سال تحصیلات تئاتر را در دبیرستان خود گذراند. در سن 15 سالگی کتاب شعری با عنوان Güneşi Annem Sanırdım (من فکر می کردم خورشید مادر من است) به ترکی نوشت. هنگامی که او 17 ساله بود، در یک مسابقه تئاتر در مدرسه شرکت کرد و جایزه بازیگری را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این رابطه جدید «دیلان دنیز» با « رافائل چتین » چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *