شایعه رابطه دیلان دنیز و اوزهان کوچ بعد از جدایی از مرت یازیجی اوغلو

بعد از انتشار تصویری از دیلان چیچک دنیز و اوزهان کوچ، خیلی سریع شایعه رابطه دیلان دنیز و اوزهان کوچ در همه جا پخش شد. ماجرا چیست؟

رابطه دیلان دنیز و اوزهان کوچ

دیلان چیچک دنیز بازیگر زیبای ترک که مدتی پیش با کارگردانی خارجی نامزد کرده بود،‌ از او طلاق گرفت. خیلی سریع با مرت یازیجی اوغلو، دوست پسر سابق افرا ساراچ اوغلو وارد رابطه شد. این زوج که در ابتدا رابطه شان را انکار می‌کردند، خیلی زود علنی کردند.

دوست پسر جدید دیلان دنیز
دوست پسر جدید دیلان دنیز

اما مدتی نگذشت که مرت و دیلان از هم جدا شدند. بعد از اینکه دیلان و اوزهان کوچ (شوهر سابق دمت اوزدمیر بازیگر سریال اسم من فرح) در یک مکان عمومی دیده شدند، شایعه شد که دوست پسر جدید دیلان دنیز ، اوزهان است. اما دیلان در این باره نوشت:

خبر رابطه من و اوزهان کوچ که اصلا نمیشناسمش کاملا دروغه. فقط 15 دقیقه در یک مکان بودیم و تصادفا در یک عکس کنار هم هستیم، خبری ساختن از این موضوع خبرنگاری نیست، آزار و اذیت شخصیه. یک نفر سنگی در چاه میندازه و متاسفانه به آسیب روحی و روانی که این اخبار تایید نشده به مردم وارد میکنه توجهی نمیشه. من هر کاری که لازم باشه برای تغییر این درک از روزنامه نگاری انجام میدم.

دمت اوزدمیر بعد از طلاق از اوزهان کوچ، خواننده ترک، با دیجی یونایی سرجیو وارد رابطه شد. این زوج در تعطیلات تابستانی در لبنان دیده شدند.

اخبار هنرمندان ترکیه:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *