عیادت جواد عزتی از محمد کاسبی + عکس

محمد کاسبی یکی از بازیگران سرشناس ایرانی است که به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان حضور دارد و به تازگی جواد عزتی از او عیادت کرد.

«کاسبی» از جمله هنرمندانی بود که واکسن برکت را در سال 1400 تزریق کرد، اما یک ماه بعد به کرونا مبتلا گردید و  به بیمارستان منتقل شد. شش ماه بعد بر اثر عوارض این بیماری، مشکلات ریوی و بیماری مزمن قلبی و آسیب عضله قلب، مجدد به بیمارستان بازگشت و همچنان تحت درمان قرار دارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


جواد عزتی در کنار محمد کاسبی

در این میان عکسی منتشر شد که نشان می‌دهد «جواد عزتی» از او عیادت کرده است. «عزتی» یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است که اخیراً جدیدترین فیلم خود، یعنی تمساح خونی را اکران کرد.

در ادامه عکس محمد کاسبی در کنار جواد عزتی را مشاهده خواهید کرد:

محمد کاسبی
محمد کاسبی و جواد عزتی

«کاسبی» که سابقه‌ای طولانی در عرصه هنر دارد، در سال‌های اخیر با مشکلاتی از نظر سلامتی مواجه بوده است. عیادت «جواد عزتی» از وی، احترام و قدردانی او از این هنرمند پیشکسوت و همچنین ابراز همدردی با ایشان در دوران بیماری را نشان می‌دهد.

از فیلم‌هایی که «کاسبی» در آن‌ها حضور داشته می‌توان به رفقای خوب (1394)، آسمان هشتم (1389)، بدون اجازه (1389) و نزدیکتر بیا (1388) اشاره کرد. احتمالا بسیاری از ما او را از سریال کمدی سه در چهار به کارگردانی «محید صالحی» می‌شناسیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی عیادت «عزتی» از «کاسبی» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *