خواهر امیر تتلو از طرفداران این خواننده عصبانی است

« نسیم مقصودلو »، خواهر امیر تتلو که به خاطر انترژی مثبت و حرف‌های آرامش‌بخشش شناخته می‌شود، در اقدامی عجیب با لحنی تند به برخی طرفداران برادرش حمله کرد.

خواهر تتلو در پاسخ به کامنتی که در آن به جای این کارها برای تتلو سند جمع‌آوری می‌شد، نوشت:

من می‌خوام ببینم تا حالا کدوم یکی از شماها اومدین سند گذاشتید؟ کدوم یکی از شماها یکبار رفته دادگاه؟ کی به جز مامانم و خانوادم و عموم یکبار دنبال کارهای امیر بوده؟ فقط حرف مفت می‌زنید! هرکی مفت حرف بزنه بلاکه، تعارف ندارم که با کسی!


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


حمله تند خواهر امیر تتلو به برخی طرفدارانش!

او در استوری دیگری نیز از برخی دوستان تتلو به طور تلویحی گلایه کرد و گفت:

آب پاکی رو روی دستتون بریزم. تنها کسانی که امیر رو به خاطر وجود خودش می‌خوان من و مامانم و خواهرم هستیم. نه به خاطر آهنگ‌هاش، نه به خاطر معروفیتش، نه به خاطر فالور، نه به خاطر پول. تنها کسانی که از بغلش یه تار مو نخوردن و نبردن ماییم. تو تتلو رو دوست داری!!! ما پاره تنمون، برادرمون، امیرمونه.

خواهر امیر تتلو

این اظهارات تند «نسیم مقصودلو» در حالی مطرح می‌شود که «امیر تتلو» در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و با اتهامات زیادی روبرو است. هنوز مشخص نشده که دلیل این حمله ناگهانی چه بوده، اما به نظر می‌رسد که خانم مقصودلو از برخی رفتارها و صحبت‌های طرفداران برادرش ناراحت و دلخور است.

این اتفاق بار دیگر حواشی پیرامون «امیر تتلو» را داغ کرده است و باید منتظر ماند و دید که در روزهای آینده چه واکنش‌هایی به این اظهارات نشان داده خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این واکنش «نسیم مقصودلو» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *