جان سینا از دنیای کشتی کچ خداحافظی کرد

بازیگر و کشتی‌گیر مشهور جان سینا ، به طور رسمی در میان مردم اعلام کرد که با دنیای کشتی کج خداحافظی می‌کند و زمان آخرین مسابقه خود را نیز اعلام نمود.

بازیگر و کشتی‌گیر آمریکایی، «جان سینا» (John Cena)، به‌طور رسمی اعلام بازنشستگی خود را از مسابقات در کمپانی «دبلیو دبلیو ای» (World Wrestling Entertainment) اعلام کرده است. «سینا» این خبر را در مقابل جمعیت پرشور و هیجان‌زده در رویداد مانی این د بنک (money in the bank) در تورنتو کانادا اعلام کرد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


بازنشستگی جان سینا

جان سینا گفت که آخرین مسابقه او زمانی در سال 2025 برگزار خواهد شد. او به جمعیت گفت که از زمان پیوستن به «دبلیو دبلیو ای» بیش از دو دهه پیش، شاهد موج‌های باورنکردنی موفقیت و سختی‌های فراوان بوده است.

این کشتی‌گیر 47 ساله در سال 2001 به «دبلیو دبلیو ای» پیوست و با کسب 16 قهرمانی جهان، به‌عنوان یکی از بهترین کشتی‌گیران تمام دوران شناخته می‌شود. به نظر می‌رسد «سینا» با حضور در رسلمنیا 2025 به دوران حضورش در «دبلیو دبلیو ای» پایان دهد. تماشاگران تورنتو هنگام اعلام این خبر با شعار ممنون «سینا» از او قدردانی کردند.

جان سینا

«سینا» در حالی که تی‌شرتی با عنوان آخرین بار همین حالا است و تور خداحافظی «جان سینا» به تن داشت، این را لطف باورنکردنی خواند و از تماشاگران تورنتو بخاطر اجازه دادن به او برای بازی در خانه‌ای که شما ساختید تشکر کرد.

از سال 2018 که فعالیت‌های «سینا» گسترش یافت، او به صورت پاره وقت با «دبلیو دبلیو ای» همکاری می‌کند. او همچنین رکورددار گینس برای برآورده کردن بیشترین آرزو برای کودکان بیمار مبتلا به بیماری‌های جدی است. کتاب رکوردهای گینس می‌گوید او با برآورده کردن اولین آرزو در سال 2002، پر درخواست‌ترین سلبریتی به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی بازنشستگی جان سینا چیست؟ آیا شما از طرفداران سینا هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *