جان سینا درباره دشمنی وین دیزل و دواین جانسون می‌گوید

جان سینا نظرات خود را در مورد دشمنی طولانی مدت بین دواین جانسون و وین دیزل که در Fast & Furious همبازی بودند، بیان کرده است.

«سینا» در پادکست Armchair Expert از «داکس شپرد» ظاهر شد و در آن درباره مشکلات پشت صحنه صحبت کرد. سینا در سال 2021 در فیلم F9: The Fast Saga نقش «جیکوب تورتو»، برادر «دام» (دیزل) را ایفا نمود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صحبت های جان سینا درباره دشمنی وین دیزل و دواین جانسون

«سینا» گفت:

مطمئناً شایعاتی در مورد آن وجود دارد. من نمی‌توانم آن را انکار کنم. شما دو نفر بسیار پر انرژی دارید، اما فقط یکی می‌تواند برتر باشد. باید فضا را بشناسید و با آنچه در حال وقوع است سازگار شوید.

سینا ادامه داد:

من به خانه کسی دعوت می‌شوم و صرف نظر از ظاهر فیزیکی آنها در مقایسه با یک انسان دیگر، این یک فرانچایز است که 9 قسمت داشته و یک فیلم اکشن است. حداقل باید برای آن احترام قائل شد.

جان سینا

دعوای «جانسون» و «دیزل» در آگوست 2016، زمانی که ستاره سابق WWE همتای خود را صدا زد، علنی شد. «جانسون» در قسمت پنچم فیلم‌های سریع و خشن در سال 2011 به این فرنچایز پیوست و در اسپین آف هابز و شاو در کنار «جیسون استاتهام» بازی کرد.

«دیزل» اظهار داشت که می‌خواهد «جانسون» به فرنچایز اصلی در Fast X بازگردد، اما گفت که دیگر برنمی‌گردد، اما به نظر می‌رسید که مشکلات بین این دو حل شده است، زیرا «جانسون» برای یک صحنه ​​در آخرین فیلم بازگشت و حضور خود را در فیلم‌ها بعدی تایید کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی دعوای وین دیزل و دواین جانسون چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.

منبع: Deadline


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *