احتمال حضور جان سینا در Deadpool 3 قوت گرفت

«جان سینا»، بازیگر سریال Peacemaker، تصویری را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده که ممکن است به حضور وی در فیلم Deadpool 3 اشاره کند.

فیلم ددپول 3 که توسط «شاون لوی» کارگردانی می‌شود و با بازیگرانی مانند «رایان رینولدز»، «هیو جکمن» و «جنیفر گارنر» همراه است، به عنوان یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های ژانر ابرقهرمانی در سال 2024 محسوب خواهد شد و قرار است تأثیر قابل توجهی روی وضعیت کنونی دنیای سینمایی مارول داشته باشد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


احتمال حضور جان سینا در ددپول 3 قوت گرفت

«جان سینا»، با انتشار تصویری از شخصیت‌های «ددپول» و «ولورین» در کنار یکدیگر، بدون ارائه توضیح مشخص، توجه طرفداران دنیای سینمای مارول را به خودش جلب کرده است. این تصویر نشان می‌دهد که جان سینا به طور غیرمستقیم حضور خود را در این پروژه ابرقهرمانی از دنیای سینمایی مارول تأیید می‌کند. با این حال، باید منتظر اعلامیه رسمی از سوی «جان سینا» و استودیوی مارول باشیم تا دلیل انتشار این تصویر از سومین فیلم ددپول روشن شود.

فیلم Deadpool 3

یک نکته عجیب در این موضوع وجود دارد و آن هم این است که جان سینا قبلاً نقش یکی از ابرقهرمانان جدید دنیای سینمایی دی‌سی را بازی می‌کرد و در حال حاضر «جیمز گان»، در حال نوشتن فصل دوم سریال Peacemaker است تا ما شاهد حضور دوباره جان سینا در دنیای تلویزیونی باشیم.

راز این مسئله در این است که چگونه جان سینا توانسته است به صورت همزمان در دو پروژه متفاوت، یکی در دنیای سینمایی مارول و دیگری در دنیای سینمایی دی‌سی حضور داشته باشد که این موضوع باعث گیج شدن طرفدارانش شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی حضور جان سینا در فیلم ددپول سه چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *