صابر ابر: جان من و خانواده ام در خطر است

صابر ابر ، بازیگر برجسته سینما و تلویزیون، اخیراً با انتشار پیامی در فضای مجازی، از ناامنی در زندگی شخصی و اطرافیانش به دلیل حضور یک مزاحم پرده برداشت.

«ابر» در این پیام اعلام کرد که علیه فردی به نام «ب. ب» که با تهدید و مزاحمت‌های مداوم باعث اختلال در آرامش وی و خانواده‌اش شده، اقدام به تنظیم شکایت کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید: بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی بی رویا با بازی صابر ابر و طناز طباطبایی + خلاصه داستان

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون و برای دانلود فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا به کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


صابر ابر: جان من و خانواده ام در خطر است

این هنرمند نام‌آشنا از مسئولین مربوطه درخواست کرد که در تسریع روند رسیدگی به شکایتش یاری کنند تا بتواند به امنیت خاطر دست یابد. وی همچنین اظهار داشت که در صورت دریافت مجوز از مراجع قضایی، هویت این فرد مزاحم را فاش خواهد کرد و مدارک بیشتری را در اختیار عموم قرار خواهد داد.

او در این پشست خود نوشت:

من به عنوان یک شهروند در این شهر همیشه مراقب زیست و زندگی شخصی خودم، اطرافیانم و دیگر شهروندان شهر در حد توانم بوده‌ام. لازم میدانم مطلبی را با شما در میان بگذارم که مشخصاً اشاره به “عدم امنیت” دارد.

امنیت شخصی زندگی من و اطرافیانم با حضور یک مزاحم ( ب . ب) طی چند سال اخیر دستخوش ناامنی شده که در طی ماههای اخیر و روزهای اخیر با توجه به تعدد محکومیتهای کیفری صادره از قوه قضاییه علیه ایشان به اوج خود رسیده و با توجه به اینکه هم اکنون این شخص با قید وثیقه تا صدور رای بعدی کیفری آزاد است همچنان از اقدامات دیگری شامل حمله به قصد ضرب و جرح تهدید به اسیدپاشی تهدید به ربودن و در گونی بردن و اقدام به آدم ربایی اجیر کردن خفت گیر و زورگیر و نشر اکاذیب در فضای مجازی و غیره . فروگذار نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی این متن که «صابر ابر» در صفحه اینستاگرام خود به انتشار گذاشته است چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *